Майбутнє матчмейкинга в BF4

0
239

Багато з нас знають, що таке матчмейкинг — це підбір гравців, які більш або менш відповідають умінь і досвіду гравця. Він є у багатьох іграх, але в BF4 його поки що немає. Хоча, його розробка ведеться, і сьогодні ми розповімо вам про те, як буде виглядати приблизно підбір гравців у майбутньому BF4.

Після натискання на кнопку «підбір гравців» (а вона буде в Battlelog) відкриється завантаження режиму Conquest Ladder (Дослівно: Ступінчастий або покроковий захоплення), або в іншому його назві — Подвійний Штурмової захоплення (Conquest Double Assault).

В даний момент цей режим доступний тільки на карті Завод 311

карта Завод 311

Вся суть цього режиму в тому, що можна захопити ворожу базу, і відродитися, якщо у вас не буде жодної бази, можна буде тільки на своєму загоні

Захопили всі бази? Все, сиди і жди кінця раунду.

захват

Для запуску раунду потрібно 8 чоловік, не більше, не менше. Власне, всього на сервері максимум 10 осіб

Поточний макет карти

карта

Стосовно техніки: на респ у кожної команди (на яку, до речі, не можна ресаться) є по танку. Більше техніки на карті немає взагалі (на поточний момент)

У даний момент пограти на цьому режимі майже нереально через відсутність гравців, але подивитися, що він з себе являє можна на cte.battlelog.com

А що ви думаєте про цю задумом?