Кілька тижнів тому, коли DICE випустили патч Battlefield 4 для Mantle, результати перших тестів показали приріст продуктивності в одиночній кампанії на 5-10%. Тепер же англомовний портал BF4Central готовий продемонструвати показники роботи Mantle в мережевій грі.

Згідно з попередніми тестами, оновлення Mantle для Battlefield 4 може додати близько 10% до частоті зміни кадрів, в залежності від дозволу екрану. Але, як можна побачити з наведеної нижче таблиці, чим вище дозвіл, тим менш помітно вплив Mantle на мультиплеер. Це пов’язано з тим, що при високих дозволах гра більше залежить від графічного процесора (GPU). У той час як основне призначення Mantle — підвищення продуктивності для машин з відносно слабкими показниками процесора (CPU).

При однакових умовах та в дозволі 1920 x 1080 Mantle перевершує DirectX приблизно на 10%. З роздільною здатністю 2560 x 1600 даний показник опускається до 5%, а на дисплеях з 4K — до 3%. Зверніть увагу, що ці поліпшення особливо виділяються лише на тлі потужного GPU. А якщо перейти на менш «грізний» графічний процесор (R9 280X), картина виглядає зовсім по-іншому.

Тести проводилися на AMD Radeon R9 290X/280x, Intel Core i7-3960X 3.3 ГГц, 8 ГБ RAM, Windows 8 64-bit.

Продуктивність Battlefield 4 з Mantle на R9 290X

Battlefield 4 Mantle 290X

Продуктивність Battlefield 4 з Mantle на R9 280X

Battlefield 4 Mantle 280X