Mass Effect Andromeda і Battlefield 5 будуть використовувати рендеринг, заснований на фізиці

0
3

Розробник Mass Effect Andromeda натякнув нам на досить цікаву інформацію. Не секрет, що Andromeda розробляється на движку Frostbite, правда невідомо на якій версії. Точно такий же двигун використовується в іграх Battlefield, Star Wars Battlefront і багатьох інших.

Раніше ми вже отримали інформацію про те, що движок вже підтримує DirectX 12. Невідомо яка з ігор вийде першою, але швидше за все це буде Mass Effect Andromeda. Крім того, наступна частина Battlefield, безумовно, буде підтримувати Dx12, що випливає з заяви про підтримку api движком.

Також підтвердилася інформація про те, що Mass Effect Andromeda і Battlefield 5 будуть використовувати рендеринг заснований на фізиці, він же PBR або Physically-based Rendering.

В даний час PBR є дуже популярним серед розробників способом візуалізації, який створює більш фотореалістичну і натуральну картинку. Цей спосіб візуалізації використовує більш точне поведінку світла і поверхонь і забезпечує єдиний підхід до будь-яким доступним матеріалами. Такий тип набагато краще колишнього візуалізації заснованого на розсіюванні і відображенні світла (Diffusion & Reflection)

PBR використовує фізичні закони, які і визначають поведінку світла на тих або інших матеріалах. А кожний матеріал володіє своїми власними властивостями, вони можуть гладкими або «жорсткими», можуть бути матовими або глянцевими, та інше. Кожен властивість матеріалу впливає на заломлення падаючих променів світла, які спочатку вказані у вигляді статистичних даних. Надалі це дозволяє не піклуватися про коригування в залежності від певних сцен, всю необхідну роботу здійснює движок.

Завдяки PBR розробники помітно економлять час і сили при роботі зі світлом та тінями, а моделі об’єктів стають більш реалістичними. Mass Effect Andromeda виглядає неймовірно красиво, так що від Battlefield 5 ви можете очікувати того ж.