Мережеве згладжування: як воно працює?

0
2

Продовжуємо серію пізнавальних постів. Сьогодні представляю вашій увазі переробкою постів про мережеве згладжування, написаних продюсером CTE і Premium Девідом aka t1gge. На жаль, даний матеріал не включає в себе будь-технічних даних і не є достовірно точним з точки зору мережевого коду.

Мережеве згладжування (network smoothing factor) визначає, скільки відсотків вхідного трафіку з позиціюванням і поворотами буде «згладжено».

Візьмемо такий приклад:
— Ви граєте, біжите прямо
— Ворог пробігає перпендикулярно до вас, перетинаючи ваш шлях на повній швидкості
— Ваш клієнт або клієнт ворога починає втрачати пакети, коли ви знаходитесь зовсім поруч
— З мережним згладжуванням, встановленим на досить велике значення, ворог буде нормально бігти прямо, і ви зможете стріляти по його справжньою траєкторії, так як використовується клієнтська авторитетна гібридна модель мультиплеера (це означає, що координати руху на клієнті є пріоритетними, тоді як на сервері пріоритетом є інші дані. Це дозволяє розвантажити сервери і дає можливість використовувати клієнтські обчислювальні потужності — прим. перекладача)
— Без мережевого згладжування ви побачите, як рухи ворога «переривчастими» і вам доведеться постійно адаптуватися під його місце розташування, щоб потрапити.

В ідеалі, якщо у вас є проблеми із з’єднанням, використовуйте мережеве згладжування, щоб ігровий процес виглядав «згладжено». Якщо у вас супершвидка і стабільне з’єднання, то можете відключити згладжування.

Щодо навантаження на комп’ютер:
Мережеве згладжування не повинно особливо впливати на процесор, також не змінюється і кількість мережевих даних — згладжування працює на стороні клієнта (автор обмовляється, що може не знати про особливості цієї опції,- прим. перекладача). Чим нижче пінг, тим менше мережевого згладжування ви можете виставити. Якщо ви бачите, що клієнт втрачає пакети (), то збільште значення мережевого згладжування. Підкреслюю: опція працює тільки на Вашому клієнті і ніяк не впливає на що передаються/отримуються мережеві дані.

Оригінал: http://cte.battlelog.com/bf4/forum/threadview/2985968005124381696/
Можливо, в цій темі з’явиться більше подробиць, включаючи будь-технічні.

А який рівень мережевого згладжування вибрали Ви?