На шляху до віртуальної реальності.

0
66

AC89-0437-20_a

Вибухи. Дуже багато вибухів. Вони змушують вас ховатися і тікати якомога далі, щоб врятувати своє життя. Дим і вогонь, що вириваються з тільки що підірваного танка з РПГ. Падаючий вертоліт врізаючись в стіну, обрушує град каміння і скла. В цей час ллється нескінченний потік свинцю від ваших противників. Кулі свистять в сантиметрах від голови, змушуючи нервувати навіть самого завзятого геймера. Хаос.

Battlefield 4 Conquest

Така ситуація типова для більшості сучасних шутерів від першої особи за останній десяток років. Такі високобюджетні тайтли як Battlefield і Call of Duty, підуть на все, щоб ви отримали свій прилив адреналіну, будь-то вражаюча технологічна або візуальна складова. Але за останні кілька років жанр уже стомився. Серія Medal of Honor, двічі намагалася повернутися в лад, перш ніж знову пішла в тінь. Можливо віртуальна реальність (VR) вдихне нове життя в деякі проекти.

call-of-duty-advanced-warfare-key-art-01-1024x640

Звичайно, перш ніж Oculus Rift або Project Morpheus зможуть заручитися підтримкою таких великих компаній як DICE або Activision, ця віртуальна реальність повинна стати реальною. Такі франшизи продаються мільйонами копій, будучи основним доходом компаній. І, звичайно ж, VR гарнітури повинні бути успішними на ринку, маючи значні продажу. Віртуальна реальність і FPS — безсумнівно, в цьому є нотки успіху.

Привабливість VR очевидна. Такі франшизи, як BF і CoD, намагаються перенести гравців все ближче і ближче до реальних бойових дій, а віртуальна реальність дозволить досягти безпрецедентний рівень присутності. Звичайно, повне занурення у віртуальність ще в майбутньому, але як мінімум огляд буде під вашим повним контролем.

1

Без сумніву, щоб реалізувати всі ці можливості, необхідно буде провести велику оптимізацію. Було багато альтернатив для занурення в повну віртуальну реальність, але чи багато з вас захотіли б тримати у себе вдома громіздкі машини? Я думаю немає. Новий проект ANTVR постарається об’єднати все в одному.

Можливість зануритися в жорстокі бої з не менш жорстким реалізмом, це одне з перших, що уявляють собі, кажучи про VR. Кожен з нас зміг би випробувати захоплюючі почуття військових дій, уникаючи при цьому жахи реальної війни. Ховаючись від танка, тікаючи від шквалу вогню, стрибаючи з хмарочоса, виглядаючи з укриття і просто роздивляючись по боках — Гарнітура вперше дозволить почувати себе реальним у цьому віртуальному світі.

ANTVR1

Мультіплеер також просунеться на крок вперед. Підвищений кут огляду і швидкість реакції дозволить гравцям набагато швидше помічати противника і реагувати на небезпеку, тим самим роблячи гру більш інтенсивною. Акуратно висовуватися з укриттів, приглядатися і просто стежити за чимось, буде набагато простіше. Але ще дуже багато невирішених питань, що стоять на шляху до VR.

VR гарнітури представляють величезний стрибок в ігровій індустрії. І звичайно це всього лише питання часу, коли віртуальна реальність стане підвладна будь-якому бажаючому. Але цей напрямок буде прагнути зробити все можливе.

Oculus-Rift-2

«Досягнення успіху у віртуальній реальності», це те, чим кожен день займається VRFocus, які вже давно зарекомендували себе в цій справі, від ретро-ігор, до сучасних блокбастерів.

А що б ви насамперед зробили у віртуальній реальності? І так вона потрібна нам?