Новий режим BF4 CTE — патч від 15.05

0
201

Вітаю, бійці! Сьогодні ще пізно московським ввечері ми дізналися, що розробники тестують новий СТЕ патч. Тестування було довгим, тому ми залишили спроби довідатися, що ж там таке буде, і стали просто моніторити СТЕ гілку. І наші старання були не марними — з цим патчем знову повернувся новий неткод, оновлені нічні карти, карта Спільноти і… Доданий новий режим!?

ЗУСТРІЧАЄМО: ЗАГОНОВИЙ ЗАХОПЛЕННЯ!
як прототип, який може і не увійти в реліз

Режим Squad Conquest (Загоновий захоплення або Захоплення для загону) намічений на невеликі, змагальні бої, які будуть підтримувати бої з великою технікою і повинні змушувати відчувати себе в сьогоденні Battlefield… в боях 5–5 осіб!

Всі тестування буде проходити на карті Завод 311 — якщо ви пам’ятаєте, то саме тут випробовувався новий матчмейкинг, про який ми писали раніше.

BF4 Squad Conquest

Поточні настройки сервера з новим режимом:

— Дві команди: США і Росія.
— Обидві команди спавнятся на своїй основній базі.
— На карті всього три точки.
— Тікети постійно зменшуються.
— Застосовані установки Подвійного захоплення (писали про нього, він був у матчмейкинге).
Таким чином, раунд закінчується, як тільки одна команда захоплює три прапора і живих супротивників немає.
— У танкового заводу є четверта точка. Як тільки вона захоплюється – відбувається спавн нейтрального танка. Може бути так само інша велика техніка в майбутньому.
— Щоб захопити танк, потрібно менше часу, якщо працювати командою — це і є ключова мета розробників.

Присутні проблеми

— Тільки один раунд (повинно бути два).
— Матчі повинні тривати близько 15-20 хвилин.
— Статус точки «Танк» на дисплеї відображається як ворожий в обох команд.
— Танк має досить низькі характеристики.

Та інші. Розробники підкреслюють величезну кількість багів, і що вони будуть думати над виправленням все це.

Так як наша команда досить сильно зайнята, ми зробимо лише короткий огляд інших нововведень патча.

— ВЕЛИЧЕЗНА оновлення нічних карт — ми навіть не вдавалися в подробиці, але була проведена дійсно серйозна робота і полірування карт.
— В інтерв’ю Девід (продюсер DICE) говорив нам, що високий тикрейт в 60 і 120 гц крашит великі сервера. Однак, новий тикрейт був-таки поставлений на сервер 64 гравця. Здається, наступне оновлення неткода переверне все.
— Інші оновлення мережевого коду і тикрейта.
— Оновлення карти спільноти не було, очікується в наступний четвер.
— Великий апдейт звуків.
— Інші виправлення помилок.

Всі зміни скоро будуть ґрунтовно розписані в Блогах. А ми — відпочивати від наслідків буднів… Всім вдалих вихідних!