Огляд Battlefield Hardline

0
3

На чолі з командою з Visceral Games (VG), Battlefield Hardline перенесе нас на заповнені злочинністю вулиці Сполучених Штатів Америки, в результаті чого ви побачите війну зовсім з іншого боку. Масштабні бої на суші, морі та в повітрі, тепер в минулому. Нова серія зустріне вас з шокерами, поліцейськими кийками і бейсбольними бітами. Hardline запропонує вам знайомі бої поліцейських проти злочинців, з звичної механікою шутера від першої особи.

Ідея розробки саме такої гри виникала під час зустрічі ЕА в Барселоні, де генеральний менеджер VG «Steve Papoutsis» вперше зустрівся з головою DICE «Karl Magnus Troedsson». Там вони обговорили свої улюблені франшизи Dead Space і Battlefield, і намагалися знайти щось спільне між ними. Зрештою розмова зайшла про співпрацю і прийшла ідея створити шутер з тематикою поліцейських проти злочинців.

«Була тема другої світової, В’єтнаму, сучасної війни, були зачепили всі епохи, і ми просто почали розмову про поліцейських і злочинців, і про те як би це було цікаво.» — Сказав Papoutsis — «Таким чином, ми вирішили, що було б здорово якби команда з VG щось зробила з серією Battlefield». І вони це зробили…

Battlefield_Hardline_2_WM.0_cinema_1920.0

Visceral Games роблять перші серйозні кроки у серії Battlefield, але це не означає, що у них немає базового досвіду з грою. Наприклад, якщо ви грали в «Battlefield 3 End Game», то ви можете вже зараз зробити короткі висновки про роботу цієї студії, особисто я хочу сказати, що останнє доповнення для BF3 цілком вдалося команді.

Над доповненням «End Game» працювала команда Steve’а Papoutsis і вони визнали його успішним, що було мотивацією для створення нової частини Battlefield. «Таким чином, перш ніж ви взялися за серйозну гру як Battlefield 3 або 4, ми вирішили, що було б непогано якщо б ми спробували свої сили в створенні чогось дрібного, але дуже взаємопов’язаного з мультиплееером гри, щоб повністю розібратися в ньому і зробити його саме таким, яким його запам’ятали гравці на протязі багатьох років. Тому ми взяли на себе роль розробників останнього доповнення для Battlefield 3.»

Пояснив Papoutsis. «У цьому додатку ми ввели мотоцикли, перевага в повітрі і захоплення прапора.» Набравшись впевненості, команда вирішила продовжити і взятися за новий сеттінг, де в ролях виступали поліцейські і злочинці. «Ми довго думали про це, і ми вирішили. І ми раді, що пройшли через весь курс розробки.»

Коли розробка Battlefield 3 підходила до кінця, головний дизайнер мультиплеєра Thaddeus Sasser виклав своє бажання перейти в DICE, де він допомагав у створенні Battlefield 4.

«Очевидно, що ми тісно співпрацюємо з DICE, згодні?» Сказав Sasser. «Я кажу про те, що вони власники франшизи. Вони будівельники франшизу. Вони знають гру краще, ніж хто-небудь, і ми не можемо прийти і сказати, що ми знаємо Battlefield краще ніж вони, це буде дуже зарозуміло. Я особисто провів місяці роботи з ними, щоб краще дізнатися, як вони працюють. Чому вони роблять щось інакше, які приймають рішення, на що впираються… все це заради того, щоб не втратити цих речей при розробці Hardline, тому що Hardline є частиною Battlefield.» — Каже Sasser — «Після всій моїй виконаної роботи над спін-оффом, мені б ніколи не спало на думку, що якась інша студія крім DICE змогла б показати і розповісти мені всі аспекти розробки цієї гри.» — Сказав Sasser.

Насправді, ви знайомі з Hardline більш ніж думаєте. Гра побудована на движку Frostbite 3, і у візуальному плані вона дуже схожа на Battlefield 4. Для незнайомого з серією гра буде схожа більше на додаток до Battlefield 4, ніж на окрему гру, але це лише на перший погляд. Якщо почати копати глибше, то ви помітите різницю в маханике і геймплеї гри. Нові можливості, здібності, зброю і карти. Але немає того почуття, яке спонукає з інтересом ставитися до гри. Тим не менш, давайте ближче познайомимося з деякими особливостями.

Battlefield-Hardline-9-WM

У беті було представлено 2 режими гри — Heist та Blood Money. Це відносно свіжі режими для серії Battlefield. Команда з VG захотіла перенести гравців на звичне поле війни поліції зі злочинністю, намагаючись створити асоціацію з такими фільмами як «Heat / Сутичка», «The Town / Місто злодіїв» або навіть «Темний лицар / The Dark Knight». Спробуйте згадати якісь сцени з цих фільмів, напевно зможете провести паралель між ними і подіями в Hardline.

Blood Money. У цьому режимі обом командам належить вести бій за сховище грошей розташованого в центрі карти. Завдання обох команд захопити якомога більше грошей і перенести їх до своєї вантажівки, але не намагайтеся взяти більше ніж дозволено, не зможете. Битва за сховище, це не єдиний привід для занепокоєння. Гроші можуть бути вкрадені прямо з вашого фургона, який стоїть поблизу бази. Вашій команді належить обороняти фургон і виділяти бійців для захоплення грошей зі сховища. Саме для таких справ набирають роль транспортні засоби. Асортимент пропонує вам фургони, седани і мотоцикли. Також присутній мобільна точка відродження, що представляє собою важкий броньований фургон. Гра підійде до кінця, коли одна з команд досягне максимальної накопиченої суми грошей.

Heist. Режим відтворює класичний грабіж, де злочинці повинні зламати два сховища, забрати гроші і дістатися до пунктів евакуації. Режим являє собою деяку об’єднану варіацію режимів «Штурм» і «Винищення». В центрі карти стоїть величезний баштовий кран, які цілком легко і швидко можна обрушити на голови ворогів. Місцевий Levolution в дії. Також карта запропонує вам прокотитися по канату, щоб досягти точки евакуації, але чекайте опору у вигляді поліцейських.
«Я не збираюся вдаватися в подробиці щодо режимів, але я скажу вам от що, уявіть собі поліцейських і злочинців, на що здатна ваша фантазія, щоб створити війну між ними? Цим ми і займемося, ми постараємося здивувати вас.» Пояснив Sasser.

bf_hardline_3

Повільно, але впевнено, ми підходимо до гаджетам. Комбінація газових гранат і протигаза зможе дати вам перевагу в закритих приміщеннях. Досить легко перебити групу супротивників задихається від токсичних газах. Якщо ви потрапили на відкритий простір і відчуваєте себе не в безпеці, тоді можете використовувати «кішку», щоб піднятися вище, або скористатися канатом, щоб перебратися на інший дах або навіть швидко опинитися в тилу ворога. Подібний гачок можна знайти на фасадному підйомнику одного з хмарочосів.
Hardline також пропонує кілька способів, щоб знешкодити супротивника без допомоги вогнепалу, що може бути деякою перевагою для вашої команди. Наприклад, T62 CEW Taser, електрошокову зброю здатне швидко вирубати вашого супротивника. Ну або можете використовувати вашу палицю або біту, щоб захопити нічого не підозрює ворога. Захоплений ворог з радістю розповість вам де знаходяться його союзники, позначивши їх на вашій карті. Іншими словами, тепер вам дійсно потрібно постійно наглядати за своєю спиною, інакше з вашою допомогою вороги з легкістю зможуть дізнатися розташування вашої команди.

d1f4d854-e31b-4c72-a1c8-2ffa1e746c27

Між тим, в грі є 4 класу, які більш конкретно визначать вашу роль у грі. Operator — місцевий медик з озброєнням у вигляді штурмових гвинтівок, здатний підняти вас на ноги уколом адреналіну і підкинути аптечку у важкий момент. Mechanic — боєць з PDW, гранатометом і пальником, здатний дати відсіч будь-якій техніці. Enforcer — Боєць підтримки з кулеметом або дробовиком, який при необхідності дасть вам патронів, захистить балістичним щитом і підірве нічого не підозрюючу техніку зарядом C4. Professional — Боєць для середньо-дальніх дистанцій, озброєний снайперською гвинтівкою або DMR, здатний помітити піхоту противника, а також має пристрій генеруюче помилкові звуки стрілянини, щоб дезорієнтувати супротивників. Серед гаджетів також знайдеться шприц з допомогою якого ви зможете встати на ноги якщо вас підстрелили, але анімація відбувається досить довго і гравці вже не поспішають відвертатися від вашого «трупа». До того ж шприц не врятує вас, якщо ви отримали кулю в голову, впали з висоти або загинули від вибуху.

З нововведень хочеться відзначити можливість самостійно поповнити боєприпаси просто підійшовши до бійця підтримки і натиснувши кнопку взаємодії.
Озброєння в беті представлено не багато, тут ви знайдете M16A3, АКМ, G36C, UMP-45, P90, УЗД, MG36 LMG, дробовик 870P і обріз, R700, PTR-91 та Сайгу калібру .308. Розробники відійшли від ідеї звичної прокачування і дали можливість гравцям самим купувати те, що їм потрібно. У міру гри ви будете заробляти гроші, які і будете витрачати на все, що побажаєте, починаючи від гаджетів і закінчуючи аксесуарами до зброї.

Серед техніки в Hardline ви ніколи не знайдете танків, винищувачів, штурмових вертольотів або озброєних до зубів катерів. Але воно і зрозуміло, адже цілком ймовірно, що ви ніколи не побачите як поліцейські намагаються врегулювати свої розбіжності з злочинцями за допомогою важкої техніки.

Таким чином, Visceral Games вирішили зосередитися на техніки яка більше підходить для міста. На моїй пам’яті, це перша гра в серії Battlefield, в якій замість танка вам дають патрульний автомобіль, щоб наздогнати противника, в той час як ваш напарник стріляє по колесам ворожої машини. Що дійсно залучає в машинах, так це те як вони представлені у візуальному та звуковому плані, ви реально можете спостерігати показання спідометра і відчувати рев мотора. Ті хто любить техніку поважче, зможуть сісти за кермо броньованих джипів і SUV’ів. Ну а комусь може сподобатися великий вантажівка з паливом. Ймовірно, ви захочете перекинути танкер з паливом, щоб підпалити ворога. З повітряної техніки в наявності є 2 види вертольотів. Легкий атакуючий розрахований на 2х пілотів і транспортний вертоліт оснащений кулеметами. Можливо в майбутньому ви побачите і важкі штурмові вертольоти.

Основна карта на якій можна було пограти, називається High Tension. На ній можна оцінити всі принади водіння автомобілів і покрутитися навколо будівель на вертольотах. У вигляді порівняння підійде карта Dawnbreaker з Battlefield 4. Крім того, якщо ви дивитеся голлівудські фільми, місцевий місто нагадає вам обстановку Лос-Анджелеса. Хоч карта і вважається досить невеликий для серії Battlefield, Visceral дали зрозуміти, що вони як і раніше намагатимуться запропонувати весь спектр можливостей для військових дій.

2555618-battlefield+hardline+4+wm

В цілому, я побачив цілком впізнавану гру, з звичними машинами і боями з упором на піхоту. Сприймається все це набагато легше і простіше. Бої намагаються виглядати саме «живими», а не військовими. Бій протікає немов у реальному житті (або, принаймні, такими, які їх представляють у фільмах), поліцейські і злочинці навіть обмінюються виразами між собою. Такий тон грі було поставлено «навмисно», як сказав Sasser.

«Втім, а навіщо ви взагалі граєте в ігри?» Риторично запитав Sasser. «Тому що це весело. Очевидно, що багато людей хочуть грати в симулятори. Це не симулятор. Я маю на увазі, що ви звичайно можете взяти і побачити деякі схожості, наприклад, зі зброєю. Як наприклад балістику, але це фантастика. Ми, по суті, намагаємося зробити так, щоб вам було весело проводити час в грі, не дбаючи про якісь аспекти й особливості. Загалом, не дивуйтеся якщо бачите цю гру занадто простий у всіх відносинах.»

«Я люблю Bad Company 2 за перестрілки, які виглядали дуже енергійно і свіжо. І тут, в Hardline, ви маєте все теж саме, та ж механіка гри, але в іншому сеттінгу. Ми намагаємося зробити бої саме таким цікавим, які вони були у Bad Company 2.» Пояснив Sasser.

Він додав, що «Є деякі інші речі, на які DICE дуже сильно звертають увагу і дуже ретельно опрацьовують. Це побудова карт, створення їх такими, щоб вони добре працювали у всіх режимах. І ми також звертаємо на це увагу. Я маю на увазі, що той же Heist дуже сильно відрізняється від Rush або Blood Money і точно відрізняється від Conquest, але ми в будь-якому випадку переконуємося в підтримці карти для всіх режимів.»

6d732d4e-d3e1-4267-ab75-75be8a19ce7f

Hardline зробив крок у бік від звичного нам Battlefield, але це не означає, що він не має право на існування як поле для творчості та експериментів в особі Visceral Games. Hardline зміг створити враження не масштабних військових дій, а бої проходять навколо гравця, надаючи атмосферу локальних битв з упором на динаміку, яка так чи інакше занурює вас в знайомий Battlefield.

Завдання створити менш масштабну гру, але з гучною назвою, дуже важка робота для Visceral і напевно вони переконаються в цьому під час продажу. Не кожен знайде щось привабливе у ворожнечі між поліцейськими і злочинцями, і вже тим більше по такій ціні. Особисто мені не зовсім до кінця ясно, до чого прагне Viscreal створюючи Hardline. Можливо гра розрахована для більш нішевою категорії. Досі я не бачив щось значно краще, що може запропонувати Battlefield 4. Для фаната це буде явно не найкраща гра в серії, хоча цілком може привернути увагу «жорсткими, енергійними і свіжими» перестрілками як говорив Sasser, якщо вони зможуть домогтися цього.

Час покаже, і цей час настане восени.

1080672332

Чому Hardline запитаєте ви? Як сказав Sasser «Якщо піти у філософію, то це як важкі вибори в реальному житті, з якими стикаються правоохоронні органи. Якщо ви думаєте про визначення Hardline, то буде складно зробити якісь моральні судження в долі секунд або мить. Вся ця складність пов’язують гру в цілому.»

Battlefield Hardline виходить 21 жовтня 2014 року на Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360, PlayStation 3 і PC.

Будьте з нами і слідкуйте за новинами, щоб завжди бути в курсі останніх подій.