Огляд RIP

0
2

Так склалося, що хороших шутерів, так і ігор в цілому у нас не роблять. На всьому пострадянському просторі хороших продуктів можна перерахувати на пальцях.

19 червня цього року я побачив репост групи WTV з Steam ключами якоїсь RIP від Axyos Games. Логічно розсудивши, що автори «Шмайна» фігню не репостнут, спритним рухом пальців один з ключів був тут же активований на мій аккаунт. Поки завантажувалися ~1,6 ГБ, я швидко пройшовся по офіційному сайту і декільком YouTube роликів.

Концепція гри варта уваги, це не черговий донатный шутер. Згідно сайту розробників, автори обіцяють реалізувати FPS з елементами MOBA, з разрушаемостью, підтримкою Oculus Rift і инверсивной кінематикою (трохи дивний пункт в 2015 році).

Гра робиться на движку Unreal Engine і на даний момент не вимагає зовсім диких ресурсів: Windows XP (можливо буде порт на Mac), Intel Core 2 Quad q8200 2.33 GHz, NVIDIA GeForce 260 GTX і 2 Гб оперативної пам’яті.

Перше враження від гри негативний. Воно і зрозуміло, гра в ранньому доступі і далека від релизной версії. Карт три, одна з них явно ще незакінчена і є пробій MOBA геймпея, дві інші, заточені на TDM, схожі між собою вкрай скидаються на Канали Ноушехра в режимі TDM з Battlefield 3.

UDK 2015-06-22 18-49-28-668

Сторони не названо, просто червоні і сині, але судячи з модельки це росіяни і американці, втім, нічого нового.

Зброя не блищить різноманітністю, це пістолети Вальтер і ПМ, автомати АК-103, М4А1, FAMAS, кулемет РПК, снайперські гвинтівки СВД, Винторез, M-24, ручна граната РПГ, ніж. Зброя реалізовано вкрай косим з низькою швидкістю куль, від чого стрілянина набуває якусь хардкорность. Особливо розчарував FAMAS, улюблений мною в BFза скорострільність, тут же має середній темп стрільби.

11232312321442

РПГ має особливе значення на третій карті. Вона реалізована у вигляді злегка викривленого коридору, де у кожної сторони є радар і якась ППО установка, аналоги веж з Dota 2. На підходам до баз стоять чотири робота-кулемета, зовнішнє нагадують КДВР з Battlefield 4. Змістом карти є послідовне знищення спочатку ППО, потім радара.

1241424214432

Ну яке MOBA без перков? Тут їх поки що мало, на зразок аптечки або бронежилети, активуються кнопками Q і E.

У грі реалізована своєрідна система економіки. Крім покупки зброї, перків і екіпіровки, за ігрову валюту можна скоротити час очікування респауна. Чим більше ти помираєш, тим більше з кожним разом стає цей час. Заробляються гроші за вбивства супротивників.

На скріншотах можна помітити лампочку в правому нижньому кутку екрану. Це ще одна характерна риса цієї гри. Коли ви сидите, її шкала убуває, і ви через деякий час стаєте практично невидимим, лише зблизька можна розрізнити викривлення простору. Це відмінна можливість для кемперів і тих, хто любить розстрілювати в спину. От тільки роботи на базах вас все одно бачать і їх знищення необхідно.

1123231232412321

Графіка відмінна, все-таки Unreal Engine. Сильно відволікають кольорові ефекти при пораненнях. З разрушаемости є ємності з отруйним газом, вибухонебезпечні бочки і підвішені контейнера, падаючі вниз при стрільбі по ним.

Вчора, 22 червня, розробники провели будуємо на сервісі Twitch. На жаль, мої проблеми з інтернетом не дозволили слухати його цілком, лише кілька фрагментів, зате вдалося з ними пограти. Ви коли-небудь «нагинали» авторів гри в їх же дітище? =)

UDK 2015-06-22 18-32-52-094

У процесі був знайдений баг – у обох сторін в кінці матчу пише «Defeat» — поразка.

Мною було задане питання, чи вони моделили або купили готові паки в Unreal Marketplace. Один з розробників відповів, що моделювали самі, і пізніше трохи заробили на продажі моделей.

Вони зізналися, що у грі реалізовані тільки базові механіки і в даний момент шукаються інвестори для розвитку проекту.

Як показує статистика, стрім дивилося близько двадцяти чоловік, це при трохи більше тисячі чоловік в групі ВК.

Якщо авторам вдасться розвинути проект, це буде один з самих незвичайних мультиплеєрних шутерів на ринку, але зараз на всіх трьох серверах складно зустріти живу людину, доводиться грати з ботами.

Якщо вам цікаво взяти участь в розвитку вітчизняного проекту, вони якраз шукають фахівців з Scaleform Flash і Unreal Engine.

P. S. Ось така пасхалка =D

11221111