Оновлення BF4 CTE від 26 липня

0
3

Сьогодні відбувся реліз другого оновлення, спрямованого на баланс зброї / піхоти. Зміни в патчі представлені нижче:

Оновлення отUndeadPixels

Я пройшовся по більшості видів зброї в спробі збільшити ТТК (Time To Kill) . Ці зміни не впливають на снайперів, DMR’івців, і ручна зброя .

Це перший прохід, і є лише відправною точкою до зниження шкоди. Змін на дальність стрільби не довелося, але більшості автоматичних рушниць доведеться вистрілити зайвим патроном на ближніх дистанціях.

Це непрямий нерф спеціалізації «Оборона». Із-за змін в утраті, спеціалізація більше не буде при попаданні в упор знижувати ВТК (рос. куль, необхідних для вбивства). Звичайно, «Оборона» все ще спрямована на зниження шкоди. Це просто звітна точка.

Надалі, я буду спостерігати за загальним ефектом цих змін, і вносити зміни там, де це необхідно. При цьому початковий стрибок спрямований на те, щоб зробити ТТК таким, яким він був до початку поліпшень мережевого коду і віддачі, я буду вносити в додатковий баланс параметри, які виходять за межі ТТК.

Так, змін у придушенні поки не буде. Я перепрошую за довге очікування, і сподіваюся, що скоро ми всі побачимо зміни в придушенні!
/undeadpixels

ЗМІНИ В ПАТЧІ

• Виправлення вильоту, пов’язаного з Балістичним щитом

КЛАСИЧНА ПЕРЕДУСТАНОВКА

Мета: створити попередню, імітує славу колишньої Battlefield!
• Тестування Класичної передустановки
У цьому патчі ми включаємо тестування класичної передустановки — і додаємо сервера з цією установкою!
• Налаштування класичної передустановки
Застосовуються практично одні й ті ж змінні, як на хардкоре:

friendlyFire, PC: як на хардкоре, Консоль: 0
idleTimeout, PC: як на хардкоре, Консоль: 300
autoBalance, true
teamKillCountForKick, PC: як на хардкоре, Консоль: 5
teamKillKickForBan, PC: як на хардкоре, Консоль: 3
vehicleSpawnAllowed, PC: як на хардкоре, Консоль: true
regenerateHealth, false
onlySquadLeaderSpawn, true
minimap, true
hud, true
miniMapSpotting, true
3dSpotting, false
killCam, false
3pCam, false
nameTag, false
hitIndicatorsEnabled, true
playerRespawnTime, PC: як на хардкоре, Консоль: 100
soldierHealth, PC: як на хардкоре, Консоль: 100
bulletDamage, PC: як на хардкоре, Консоль: 100
forceReloadWholeMags, true
roundStartPlayerCount, 4
commander, PC: як на хардкоре, Консоль: true
gameModeCounter, PC: як на хардкоре, Консоль: 100

Тестування FRAMEHISTORYTIME
Запущені сервера G,H і I — грайте і залишайте ваші відгуки!
Будь ласка, використовуйте мережевий графік, щоб переконатися, що ви не відчуваєте постійну втрату пакетиків — це погано позначиться на результаті.

РУХУ СОЛДАТА
Мета: зробити руху солдата більш швидкими, точними і керованими

• Прискорення трохи знижено
Прискорення залишається прямим і швидким, проте швидкість розгону стала менше, ніж у попередньому патчі

ВІЗУАЛЬНА ВІДДАЧА
Мета: Зробити так, щоб зброя вказувало, куди ви стріляєте. Прибрати фактор випадковості при стрільбі. Завершення цієї роботи — передумова до реальної налаштуванні віддачі на основі заподіюваної зброєю шкоди.
• Виправлена проблема з відсіканням червоної точки від всіх штурмових рушниць
Дайте нам знати, якщо ви побачите проблему отсекаемой точки на будь-якому зброю!

ПОМІТНІСТЬ ПОПАДАНЬ
Мета: відтворення таких ефектів влучень, як бризки крові, або вибухи снарядів тільки тоді, коли вони справді відбулися. Також поліпшується чіткість влучень, доданий, наприклад, належний ефект від попадання в голову:

• Доданий (тимчасово) headshot-ефект, ясно показує попадання в голову.
Буде замінений на належні бризки на наступному тижні.

БАЛАНС ЗБРОЇ/ПРИСТРОЇВ
МЕТА: Після змін, внесених у візуальну віддачу, похитування головою і мережевий код, зброя стала більш потужним і вбиває швидше. Нові налаштування з урахуванням цього факту допоможуть виділити основні ролі для кожного зброї.

• Зниження наноситься кулями шкоди для всього зброї, крім снайперських гвинтівок і пістолетів:
MPX, UMP45, AEK971, AK12, A91, AKU12, RPK12, RPK74, MTAR21, LSAT, CZ805, FAMAS, ACE23, M16A4, ASVAL, M416, SAR21, Aug, F2000, L85A2, AR160, AWS, ACR, AK5C, G36C, GalilACE, M4A1, PDR, SG553, M249, PKP, MG4, U100, QBZ95 , Type95B, QBB95, Type88, CBJ-MS, SCAR-H, Bulldog, ACE52, M240, M60E4, MX4, PP2000, Scorpion, UMP9

ВІДГУКИ
Для того, щоб залишити ваш відгук, відвідайте відповідну гілку форуму (відкривати, копіюючи в адресний рядок або в новій вкладці!)

Форум загального ігрового процесу — http://cte.battlelog.com/bf4/forum/view/2985968005080034795/
Форум балансу зброї — http://cte.battlelog.com/bf4/forum/view/2985968005212024349/
Форум Класичної передустановки — http://cte.battlelog.com/bf4/forum/view/2985968005216823308/
Форум FrameHistoryTime — http://cte.battlelog.com/bf4/forum/view/2985968005200440980/
Форум візуальної віддачі — http://cte.battlelog.com/bf4/forum/threadview/2985968005203431495/