Осінній патч: release incoming

0
190

Наближається реліз осіннього патча, наміченого на останні тижні вересня, і сьогодні офіційний російськомовний блог Battlelog пролив світло на майбутній реліз. Ось текст, який був опублікований:

«Настають зміни і виправлення! Ми з радістю повідомляємо, що довгоочікуваний осінній патч Battlefield 4 вже зовсім близько. Сертифікація на декількох платформах вже почалася, вихід оновлення заплановано на кінець вересня.

Тестова середовище для спільноти: новини

Головне завдання тестового середовища напередодні виходу осіннього патча полягала в стабілізації та фіналізації білду. З-за цього для CTE вийшло менше оновлень, ніж зазвичай. Ми хочемо подякувати вас за терпіння і цінуємо вашу участь.

Ключові особливості осіннього оновлення
Отже, що ж ми покращуємо? По-перше, фінальний список виправлень в осінньому патчі досить об’ємний і буде випущений одночасно з виходом оновлення. У цьому списку зміни будуть описані більш детально. Тим часом — ось деякі основні моменти, яких варто очікувати від оновлення:

• Мережеві режими
• Штурм (всі карти окрім «Кривавої зорі»), Винищення, Захоплення прапора та Штурм Авіаносця. Додано подрежь «Змагальне винищення»

Поліпшення прицілів
• Анімація стрільби більше не впливає на мітки в прицілах для ближньої та середньої дистанції (проблема відома як «Візуальна віддача»)
• Покращено видимість червоних прицільних міток на світлому фоні

Руху бійця
• Тепер майже ідентичні з рухами з Battlefield 3, але з набором анімацій з Battlefield 4
• При огляді від третьої особи пом’якшені відхилення голови бійця при попаданні

«Чистка» інтерфейсу
• Екран розвантажений, також додано безліч опцій налаштування інтерфейсу для персоналізації Battlefield 4

Механіка воскресіння
• За допомогою нових елементів в інтерфейсі процес воскресіння зроблений більш зрозумілим; доданий звук повного заряду дефібриляторів

«Мережевий код»
• Знижений допуск запізнювання для нанесення шкоди іншим гравцям (це допоможе усунути «розмін» вбивствами і смерті за рогом, в яких винен високий пінг)
• Висока частота мережевого оновлення тепер у всіх гравців встановлена за замовчуванням
• Додана підтримка високої частоти мережного оновлення на Playstation 3 і Xbox 360
• Ще більш зменшена затримка передачі нанесення шкоди між клієнтами (порівняно зі станом після оновлення «неткода»)

Зміни в аксесуарах зброї
• Дулове гальмо: знижено загальний ефект від використання цього пристосування. Його позитивні і негативні сторони згладжені
• Потовщений стовбур: Бонус розкиду в русі знижений. Зміни повинні добре вплинути на стрілянину короткими чергами на дальню дистанцію
• Лазери: злегка збільшена точність стрільби від стегна стоячи на місці

Зміни в зброї
Зверніть увагу, що це витримка — повний список змін буде опублікований пізніше.

• Збільшення швидкості куль: збільшена швидкість снарядів БПС і майже всіх куль, випущених із зброї з глушником. Базова швидкість була збільшена в тих випадках, якщо її не вистачало для ефективної роботи на дистанції, під яку спроектовано зброю
• Модель шкоди: злегка змінений мінімальний і максимальний збиток багатьох марок зброї. На екстремально близьких і великих дистанціях для вбивства може знадобитися одна додаткова куля
• Затримка курка: усунена на всіх револьверах
• Зброя з низьким темпом стрільби настроєно так, щоб полегшити його використання на довгих дистанціях проти зброї з високою скорострільністю
• Карабіни і PDW тепер мають спеціальні буллпап-модифікатори, що додають перевагу перед конкуруючими гвинтівками
• Патрони: збільшено магазин у випадку, якщо у зброї було мало патронів порівняно з конкуруючим
• Гвинтівки DMR: Поліпшений звук при стрільбі з гвинтівки DMR
• Затримка дихання тепер неможлива при використанні SKS і M39EMR
• Знижена кількість носяться гранат; швидкість їх підбору їх з сумки також знижена

Старт ініціативи щодо поліпшення командної гри!
Нова ініціатива в тестовому режимі Battlefield 4 спрямована на поліпшення командної гри. Наша мета в тому, щоб покращити, полегшити і нагороджувати виконання бойових завдань більше, ніж коли-небудь.

Ця ініціатива займе не один реліз, тому що є багато аспектів, які потребують правок. Звичайно ж, ми продовжимо роботу над рештою проблемами і приділимо увагу правкам «мережевого коду», ігрового процесу і балансу.

До релізу Final Stand ми сподіваємося в тестовому режимі попрацювати над перерахованих нижче:

• Ревізія системи підрахунку очок (виконання ігрових завдань має стати більш привабливим)
• Ребаланс медпакетов та сумок з патронами
• Усунення проблеми зі смертю від дружнього/нейтрального/власного транспорту
• Зміна механіки позначки ворогів для того, щоб позначка працювала більш точно
• Поліпшення звуку кроків, і чищення озвучення бійця

Цей невеликий список — лише вершина айсберга. Якщо вас це зацікавило — повний список цілей нашої ініціативи буде опублікований в тестовому режимі CTE на цьому тижні.

Взяти участь у тестовому режимі

Щоб випробувати новий контент першими, а також протестувати функції і поліпшення в тестовому режимі, в даний момент вам потрібно мати копію Battlefield 4 на ПК і бути володарем Premium. Щоб зареєструватися, відвідайте http://cte.battlelog.com
Поспішайте, поки є доступні місця!
І як завжди — велике Спасибі всім гравцям, які допомагали і допомагають нам робити Battlefield 4 кращою грою!

Девід Селенд,
Продюсер Battlefield 4″

Крім того, нещодавно в Battlelog були додані жетони для тих, хто активно або не дуже брав участь у СТЕ. Ми вважаємо, що взяти участь все таки варто.
Як завжди, слідкуйте за останніми новинами на нашому порталі. Чекаємо, подивимося, що покаже час.