Патч Battlefield 4 на ПК від 6 березня

0
97

Кілька хвилин тому стало доступним для скачування оновлення клієнта Battlefield 4 на ПК. Обсяг патча становить трохи більше 824 Мб. У його основу лягло не тільки усунення помилок, але і баланс зброї і техніки.

Патч Battlefield 4 від 06.03.2014

— Кілька виправлень вильотів з гри, а також покращення стабільності.
— Виправлена проблема з повторним поданням даних, що іноді призводило до т. зв. «rubber banding» (коли персонаж «дергало» вперед-назад).
— Максимальне звання збільшена до 120.
— Усунена проблема з камерою смерті (kill cam), коли вона з’являлася передчасно, з-за чого гравцям здавалося, що їх персонаж загинув занадто рано.
— Виправлені помилки з ефектами крові, індикаторами пошкоджень і показниками поповнення здоров’я в HUD. Перш гравці іноді пропускали інформацію про попаданні в них, або створювалося враження, що кількість куль, які потрапили в ціль, не відповідає дійсності.
— Змінилися швидкість, дисперсія і тривалість перезарядки для снарядів танків і БМП.
— Подправлено час затримки стрічки вбивства (killfeed) на екрані.
— Виправлена помилка з періодичним відсутністю повідомлення «Підключення до сервера» при спробі гравця зайти на сервер.
— На карті «Шовковий шлях» усунена проблема, коли користувачі могли деформувати рельєф місцевості і створювати таким чином велика, заповнене водою отвір.
— Фікс бага камери при завершенні раунду, який був помітний в момент перебування гравця в бомбордировщике на картах доповнення China Rising.
— Знайдений і вилучений баг, при якому гравці могли застрявати на камері смерті (killcam) після загибелі персонажа.
— Усунена помилка на карті «Чужий сигнал», коли було неможливо захопить прапор під час керування квадроциклом.
— Виправлена помилка, коли звук знешкодження М-Кома застрягав у нескінченному циклі.
— Пофіксено експлойт, який дозволяв гравцям по черзі вистрілювати з двох танкових гармат з вкрай низькою затримкою між пострілами.
— Усунено баг, коли загони могли розформовуватися при переході між режимами Захоплення і Повітряне перевагу.
— Загальні поліпшення і фікс багів для екранів створення Місії і Battledash.
— Виправлена проблема з застряванням на стінах червоних точок від лазерних прицілів.
— Усунена помилка, коли здоров’я ворожого солдата на камері смерті (killcam) завжди залишалося повним.
— Проведено оновлення MAV’а, щоб гравці більше використовували його за призначенням.
— Підправлений ремонт для техніки з різним базовим «здоров’ям».
— Підправлений баланс гучності і інші параметри звукового оточення в основній грі і на картах China Rising.
— Зменшена ймовірність застрягання техніки на невеликих купинах.
— Покращена фізика і керованість човни, включаючи додавання можливості гравцеві зіштовхнути човен назад у воду, якщо вона застрягла.

Режим Спостерігача

— Виправлені ефекти EMP/Proxy, які тепер повинні коректно відображатися в Режимі спостерігача.
— Прибраний чорний екран, який було видно, коли гравець переключався між вільної камерою і гравцями.
— Прибрано «загонові» кольору в Режимі спостерігача. Тепер є тільки червоні і сині кольори.
— Знижений безлад в інтерфейсі Режиму спостерігача — прибрані аптечка, патрони і значки відроджень.
— Перероблений вид від 1-го особи в Режимі спостерігача таким чином, що глядачі можуть бачити тільки те, що бачать самі гравці, і нічого більше.
— Додана нова можливість: коли спостерігачі перемикаються у Вільну камеру з 1-го або 3-го особи, камера буде розміщена за гравцем, за якими велося спостереження.
— Додана можливість клікнути по гравцю (клавіша «вогонь») з вільної камери і перейти з вільного виду на вид від 1-го особи.
— Глядачі тепер можуть визначити, який гравець несе бомбу в режимах «Знешкодження» і «Винищення» не тільки на карті, але і в таблиці рахунки.

Баланс зброї і техніки

Тут розробники, для більш глибокого занурення в тему балансу Battlefield 4, рекомендують ознайомитися з раніше озвученими їх планами:
— Баланс Battlefield 4: Заплановані зміни техніки
— Баланс Battlefield 4: Як зміниться зброю солдатів
— Баланс Battlefield 4: Пістолети
— Баланс Battlefield 4: Гранати
— Баланс Battlefield 4: DICE діляться своєю думкою

Гранати

— З двох до трьох збільшилася переноситься кількість світлозвукових гранат M84 і сигнальних ракет.
— Збільшений ефект від використання гранат M84; як на ворогів, так і на союзників.
— Збільшений наноситься шкоди для гранат РГО з 67 до 80, правда, радіус їх дії був скорочений.
— Знижений візуальний і звуковий ефект у момент вибуху гранати V40 Mini, щоб підкреслити її більш слабкі характеристики. Також знизився максимальний збиток від V40 Mini (з 80 до 60) і його радіус дії.

Пістолети

— Для М1911 збільшена прицільна точність.
— Підвищений наноситься шкоди при стрільбі на близьких дистанціях для M1911, QSZ-92, FN57, CZ-75 і COMPACT 45.
— Зменшилася затримки між натисканням на курок і вильотом кулі для M412 REX і .44 MAGNUM.
— Обсяг магазину QSZ-92 збільшився до 20 патронів. Віддача ж, навпаки, знизилася. Це внесло чітке розходження між «китайцем» і бельгійським FN57.
— Виправлена невелика помилка з точністю COMPACT 45 при стрільбі в позиції сидячи і лежачи. Раніше пістолет вів себе менш обережно, ніж повинен був.

Стрілецька зброя

— Збільшений шкоди всім гвинтівок DMR, на всіх дистанціях. Крім того, було скорочено час між кожним пострілом під час інтенсивної стрільби, дозволяючи більш швидко стріляти в бою. Ми будемо продовжувати відслідковувати ефективність DMR гвинтівок у бою, щоб залучити більше бійців до їх використання.
— Підвищена точність дробовиків 870 MCS, HAWK 12g, SPAS-12, і UTS 15, як при стрільби від стегна, так і під час прицілювання.
— Знижена дальність MTAR, щоб зрівноважити його з іншими карабінами.
— Підкориговані деякі параметри, які давали збій при переході від стрільби від стегна до прицільного вогню.
— Потовщений стовбур отримав ще більшу точність. Це повинно дати йому широку популярність серед гравців, які бажають підвищену точність у будь-яких ситуаціях.
— Так само була підвищена точність снайперських гвинтівок, змінено їх анімація, зменшений нахил від швидкого вогню. Гравцям більше не потрібно чекати зайвого часу, що б вистрілити (заважала анімація), з-за цього точність ще більше поліпшена.
— Знижений темп стрільби і проведений ребаланс гвинтівки Scout elite.
— Подправлено «робочий час» (action time) гвинтівок Scout elite і GOL Magnum.
Була знижена початкова швидкість кулі для MP7 і MTAR21.
— Підправлена обробка одноразових прицілів для Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2 і F2000.
— Оновлена скорострільність для гранатометів RGP7 і NLAW.

Техніка

— Загальна кількість випущених ракет зенітками знижено з шести до чотирьох.
— Приведення стандартної 20-мм гармати у відповідність з 30-мм гарматою, шляхом зниження швидкості стрільби з 1200 до 800 м/с.
— Зниження фізичного впливу всіх зенітних ракет, щоб запобігти дуже швидке аварії гелікоптерів. Значення завдається шкоди не змінилися.
— Зниження простору, в якому активний радар шукає мети. Завдяки цьому, потрібно більш швидке включення радара, щоб не потрапила ракета.
— Збільшення прямого збитку, наносимого другорядним пілотом штурмового вертольота. Навідник краще зможе допомогти пілоту у знищенні транспортних засобів.
— Збільшення шкоди від прямого попадання ракет Zuni на штурмових вертольотах. Скорострільність цих ракет в поєднанні з їх втратою змушувала пілотів вибирати інші типи ракет.
— Зменшено збитків і максимальний радіус ураження для 25-мм гармат розвідувального вертольота.
— Знижений «інтелект» MVT-ракет, вимагаючи від гравця наведення оптики ближче до мети, щоб снаряд вибухнув. Крім того, МVT тепер перезаряджається трохи повільніше. Нарешті, помилка, при якій деякі типи протитанкових гармат проходили через систему активного захисту була виправлена.
— Усунена проблема, при якій активний захист і МП APS не могли зупинити деякі типи ракет і снарядів.
— Знижений діапазон вибуху міни M2 Slam з 6 до 3 метрів. Діапазон був визнаний занадто великим, роблячи M2 Slam перевершують звичайні міни.
— Знижений шкоди для снарядів Staff

Для вас переводили: Snusmoomrik & Daniluk4000