Патч Battlefield 4 від 13.01.2014

0
184

13 січня вийшло чергове оновлення для Battlefield 4. Патч, розміром 260Мб, покликаний поліпшити стабільність, вирішити деякі графічні проблеми з балансом в мультіплеере, і не тільки.

Патч Battlefield 4 від 13.01.2014

— Різні виправлення для покращення загальної стабільності.
— Усунена проблема з витоком пам’яті, яка відбувається після завершення рівня, і часом призводить до крашам в тривалих ігрових сесіях.
— Додаткове виправлення «Sound Loop Crash» (виліт, супроводжується циклічним відтворенням звуку) при графічних налаштуваннях «Високі» і «Ультра».
— Додано попередження при використанні застарілих драйверів AMD.
— Виправлена проблема, коли кров могла з’являтися до фактичних ушкоджень персонажа.
— Виправлений баг, коли актуальний значок рангу гравця не оновлювався в таблиці загального рахунку.
— Фікс для користувачів з Азії, які не могли запустити Battlefield 3 та Battlefield 4 на Windows, 8.1.
— Нормалізувалася швидкість ремонту для всієї техніки.
— Виправлена проблема зі здоров’ям вбивці, яке не завжди правильно відображався на екрані смерті (показуючи 100% здоров’я, навіть якщо боєць був поранений).
— Виправлений маркер союзників, який не відображався в потрібний момент, що часто призводило до тимкиллу.
— Виправлена помилка на танку, коли коробка з боєприпасами для важкого кулемета блокувала огляд водієві.
— На 25% збільшено шкоди від 20-мм снарядів літака-невидимки.
— Керованість стелс-джетів стала приблизно однаковою. F-35 і J-20 тепер більш гнучкі в управлінні, а Su-50 — навпаки.
— Керованість всіх трьох штурмових літаків стала трохи менш гнучкою.
— Усунуто глюк камери при перемиканні зброї під час руху на корточках.
— Виправлений випадковий баг, коли гравці могли не чути звук двигуна під час керування колісним БМП.
— Виправлено відродження гравця під текстурами карти «Гребля на Меконзі».
— Виправлено мерехтіння на карті і мінікарте «Чужого сигналу» і «Операція під Замком».

Крім патча, сьогодні вийшло оновлення для серверів Battleield 4.

Серверне оновлення R18

— Включення таблиці результатів у реальному часі на всіх серверах.
— Зміни стандартного кількості тікетів в режимі «Перевагу в повітрі» зі 100 до 200.
— Виправлення 5 основних причин падіння сервера.