Патч Battlefield 4 з підтримкою Mantle перенесено на наступний рік

0
138

Mantle (рос. мантія) — низькорівнева специфікація API, розроблена компанією AMD у якості альтернативи DirectX і OpenGL. В даний час підтримується лише графічними процесорами AMD архітектури GCN, хоча є припущення, що інші виробники GPU могли б реалізувати її в майбутньому.
— Wiki

Як відомо, новий графічний API Mantle орієнтований на підвищення продуктивності ПК. Відповідно до недавньої заяви одного з керівників AMD Девону Некечака, з допомогою Mantle флагман лінійки нових відеокарт компанії — Radeon R9 290X — зможе обійти суперпотужний продукт NVIDIA GeForce GTX TITAN однієї з найпопулярніших ігор 2013 року — Battlefield 4. Цитата: AMD і так складе конкуренцію Titan і GTX 780. А в Battlefield 4 з використанням API Mantle R9 290X з точки зору продуктивності просто підніме ці карти на сміх.

Battlefield 4 повинен був стати першою грою, яка має підтримку Mantle. Відповідний патч DICE обіцяли випустити в грудні. Але сьогодні стало відомо, що дане оновлення переноситься на січень 2014.

Представник Electronic Arts в інтерв’ю порталу SemiAccurate.com:
— Після довгих роздумів було прийнято рішення відкласти патч Mantle для Battlefield 4. AMD продовжує підтримувати DICE по впровадженню Mantle, і ми неймовірно схвильовані, передчуваючи реліз Mantle в BF4. Тепер ми орієнтуємося на січень, і вже більш конкретною інформацією поділимося з вами у новому році.

Згідно неофіційної інформації з EA, виправлення поточних проблем та помилок у BF4 займає більше часу, ніж очікувалося, і має більш високий пріоритет, ніж патч під Mantle. Що, як нам здається, цілком розумно. Краще мати максимально стабільну гру у всіх сенсах, ніж відчути один лише приріст продуктивності.