Патч для BF4 CTE від 26 червня

0
3

Сьогодні вночі тестовий клієнт BF4 отримав досить велике оновлення, обсягом 3,88 Гб.

У новому патчі розробники поставили камери для літаків і додали тінь до перекрестью прицілу, щоб поліпшити його видимість на тлі сонця і хмар. А для персонажів була поправлена яскраво виражена анімація тремтіння голови супротивника, яка проявлялася при попаданні в нього.

Відбулися невеликі зміни в режимі Винищення. Так, іконка-індикатор бомби тепер з’являється на 10 секунд і на 5 секунд зникає, а водій транспортного засобу отримує повідомлення про новий пасажира з бомбою.

У командирів виправлений баг з їх рідкісної невидимістю для команди і збільшено час відновлення ганшипа до 60 секунд.

Димові гранати стали швидше і більш ефективно заповнювати простір димом.

Наступне нововведення заслуговує окремої уваги. Ще з виходом Battlefield 3 маса гравців просила розробників додати можливість бачити, скільки часу залишилося лежати пораненому соратнику по зброї, скільки часу залишилося до кінця можливості повернути його до життя. І ось з сьогоднішнім патчем (як раніше обіцяв Luetin) в Battlefield з’явився Таймер відродження — перша система виставлення пріоритетів «кого оживляти першим» або «чи варто взагалі намагатися ризикувати життям з дефібриляторами в руках»:

bf4cte triage system

Крім того, зазнав змін режим Штурм на картах «під Замком» і «Завод 311». Зі слів розробників, всі інновації засновані на зворотному зв’язку, отриманої від гравців. Були скориговані місця розміщення MCOM’ів, додано кілька укриттів, а також змінився арсенал і можливості техніки на «Заводі»:
— Транспортних вертольотів атакуючих дозволено кружляти тільки над піхотної зоною бойових дій. Вони ж тепер з’являються не на 2-й, а на 3-й базі.
— Танки атакують замінені на бронемашини MRAP, а зенітки — на БТР’и.
— У обороняється боку на 3-й базі з’явився танк.

Більш докладно з вмістом нового патча можна ознайомитися тут.