Патрік Бах вважає, що EA сильно ризикує

0
3

EA щорічно випускає нові частини своїх франшиз NBA і FIFA, і ви можете подумати, що вони цілком контролюють ситуацію на ринку відеоігор. Але, незважаючи на це, останнім часом EA все більше приділяє увагу новим ризикованим проектам, і Патрік Бах, виконавчий продюсер DICE, не зовсім згоден з ними.

Говорячи про mirror’s Edge, Бах заявив, що EA дозволяє розробникам так ризикувати, тому що це легко амортизується. Виступаючи на OXM, Бах каже:

Реальність така — вам необхідно, як мінімум, повернути витрачені гроші назад, але якщо ви цього не зробите, то вам вже ніхто не допоможе. Я думаю, що EA це теж розуміє, але всі свої ризики вони намагаються амортизувати. Типу, ми хотіли зробити якусь хрень, просто тому що ми можемо. Їх мислення складається з сприйняття і розуміння того, що значить бути великими. Замість того, щоб не паритися і робити менше всякої нісенітниці, ви навпаки робите її все більше і більше, і це замість того, щоб думати про безпечні проекти, які могли б бути більше і краще.

І адже дійсно, у спробах висвітлити своє ім’я після низки провалів, EA починає все частіше ризикувати з низкою своїх франшиз, начебто Dead Space і mirror’s Edge, а зараз це Star Wars Battlefront і Unravel. Може Бах в чомусь і правий. А ви як вважаєте?