У цьому блоці статей я хотів би об’єднати декілька грудневих новин. Цілком можливо, що ви вже ознайомилися з ними на інших сайтах, але комусь це може виявитися новинкою.

Але, в першу чергу, я хочу привітати вас з наступаючим 2015 роком! Бажаю вам всього самого найкращого, досягайте своїх цілей, прагнете до мрії і частіше посміхайтеся, тоді все буде добре! В цьому році прислів’я «Упертий, як баран.» набуває нового сенсу =)

А поки всі добивають новорічні салати і допивають з працею залишився, шведська студія DICE вирішили переїхати з офісу, в якому вони пропрацювали останні 10 років. Таке рішення було потрібно в зв’язку з розширенням студії. Вони також залишаються в Стокгольмі, але змінюють місце дислокації в район Седермальм.

Розробка над нинішніми проектами, а саме над сіквелом Miror’s Edge, Star Wars: Battlefront і движок Frostbite триватимуть незважаючи на переїзд. До того як команда переїде, розробники будуть працювати в найближчих районах, в 5 хвилинах ходьби один від одного. Нова студія дозволить скоротити витрати, посилить взаємодію команди і підвищить якість майбутніх проектів студії.

Новий будинок в районі Седермальм буде достатньо великим, щоб вмістити не тільки нову розширену команду DICE, але і EA Nordic. Розміри нової будівлі налічують 46000м2 [все одно що зібрати 7 футбольних полів в одне місце], і цього дуже багато навіть для нинішнього кількості розробників, яким потрібно не більше 12000м2.

«Якщо чесно, наша мета полягає не в зростанні. Наша мета — створення кращих ігор. Я не думаю, що для цього нам потрібно більше людей.» — Говорить віце-президент EA Games Патрік Сьодерлунд (Patrick Soderlund).

Нове приміщення розраховане на майбутні поповнення в найближчі 10 років і більше, EA постаралися знайти і забезпечити для цього зростання новий будинок.

«По правді кажучи, я здивований. Останнім часом в Стокгольмі, і взагалі в Швеції утворилось багато нових студій. Ми стали одними з перших, хто так сильно виріс. У Стокгольмі базується Mojang, Avalanche і кілька інших студій. На північ від Стокгольма розташовується Starbreeze, південніше Ubisoft Massive. А всюди розкидані інді-розробники і розробники мобільних ігор, як Rovio. Це прекрасно. Тут безліч розробників різних масштабів, від найдрібніших мобільних підрозділів, до найбільших студій по розробці ААА-ігор, створення яких досить дороге заняття. Тим не менш, це різноманітність дуже хороше.» — Продовжує Патрік Сьодерлунд.

Для EA закріплення власного будинку в Стокгольмі буде тільки плюсом. Така велика компанія зможе залучити стабільний потік висококваліфікованих розробників з усієї Німеччини, а то і зовсім з усієї Європи. За словами EA, вони відчуває себе «хорошим роботодавцем», що дозволяє створювати «хороший контент» і залучати нові таланти.

Колишня будівля. Офіси DICE розташовані на останніх двох поверхах.

DICE_2

Новий будинок для студії, звичайно, чудово, але як щодо нових ігор? За чутками, новою частиною Battlefield може виявитися стара добра Bad Company, але вже під цифрою 3. Згідно з деякою інформацією, DICE зараз працює над секретним тайтлом, крім анонсованих.

На це вказують нові вакансії пропоновані студією, вони припускають розробку гри військового жанру. Студія в пошуку старшого аніматора, який зможе зв’язати воєдино геймплей і історію.

Нижче наведені деякі вимоги:

  • Приклади робіт з высокополигональными моделями.
  • Знання військової екіпіровки та обладнання.
  • Відмінне розуміння анатомії, ваги і силуетів.
  • Здібності створення реалістичних моделей людини або істот.
  • Розуміння структури тканин і шкіри.
  • Базові знання оптимізації.
  • Високий рівень знань в області створення текстур і моделей.

… і багато іншого.

Зважаючи на ці вимоги, важко уявити, що це не військова гра. Зараз в самому розпалі ведеться розробка Star Wars: Battlefront і mirror’s Edge, а Visceral працює над спін-оффом.

Розробка всіх тайтлов підходить до кінця (хоча про Mirors’s Edge сказати складно), так над чим же DICE буде працювати далі? Як ми знаємо, DICE LA зайняті підтримкою Battlefield 4, але що якщо не всі сили кинуті на CTE? Цілком можливо, що частина розробників трудиться над новою частиною франшизи. Однак, традиційно розробкою займалася студія DICE в швеції і складно представити нову частину Battlefield без них, якщо не брати в розрахунок недорозуменние надане студією Visceral.

За поганої компанії скучили багато фанатів. Тим не менш, поки що це все чутки і здогади. Найближчим часом якісь анонси навряд чи передбачаються. Є така ймовірність, що нова частина буде орієнтована на майбутнє. Поки що стежимо за інформацією і чекаємо нової порції чуток.

battlefieldbadcompany-ps3-screenshot5

У висновку повернемося до EA. За останніми фінансовим звітом, EA стала більш цінною компаній чим її прямий конкурент Activison. Ринкова вартість Electronic Arts перевищила цифру в 14.40 млрд., в той час як Activison впала на цифру 14,21 млрд., [ринкова вартість компанії являє собою загальну вартість акцій компанії, простіше кажучи — це «ціна акцій» помножена на кількість акцій»]. Це говорить про те, що EA стала більш привабливою для акціонерів і більш дорогий компанією, ніж Activision.

EA відзначає значний фінансовий успіх в 2014 році і рухається в бік подвоєння вартості акцій. Фінансова стабільність Activison сильно похитнулася після осіннього запуску широко-розрекламованої Destiny, і стає тільки гірше.

ActivisionDrop-747x309

На цьому поки що все. Найближчим часом постараюся захопити вас чимось новим. Не перемикайтеся!