Річний патч для Battlefield 4 готується проходити заключні тести, а це значить, що до кінця наступного місяця ми отримаємо нову порцію виправлень і поліпшень. Але що саме буде включати літнє оновлення? Нижче надана список змін на CTE, які поки що не дійшли до основного клієнта. Це означає, що кожен пункт списку з високою часткою ймовірності може бути включений в літній патч.

Ми повернулися!

Прямо тут, в Лос-Анджелесі, після невеликих літніх канікул вся команда DICE LA, не покладаючи рук, трудиться над новим патчем. Спасибі вам за те, що були активними все це час. З сьогоднішнього дня ми нарощуємо інтенсивність роботи!

Як ви могли помітити, безліч змін на CTE не придавались особливого розголосу в новинах і багато могли їх втратити. Я постараюся, щоб з сьогоднішнього дня ви отримували повну інформацію про всі нововведення.

Річний патч близько. З сьогоднішнього дня ми починаємо останні тести і підготовки перед релізом великого оновлення. Це означає, що CTE в нинішньому вигляді буде максимально близько відображати всі зміни, які торкнуться основного клієнта гри.

Але що щодо прототипу карти Dragon Valley на Xbox One? Не турбуйтеся — після всіх тестів ви зможете пограти на Dragon Valley, пару тижнів точно. Це означає, що ви отримаєте останню версію карти.

З повагою, Девід Сирленд @t1gge.

Розклад тестування на CTE
Приблизне уявлення того, в якому темпі буде проходити тестування річного патча.

CTE PC, первинний реліз (сьогодні)
Включає в себе останню збірку змін, яка максимальна наближена до релизной версії. Необхідна для пошуку і усуненням помилок та інших проблем.

CTE PC/XB1, перша стадія (річний патч)
Остання версія річного патча. Тестування з метою підвищення продуктивності, стабільності та готовності до релізу.

CTE PC/XB1, друга, третя і інші стадії
Ми будемо стежити за впливом змін і вносити поправки, які вважаємо потрібними.

CTE XB1, реліз Dragon Valley
Після проведення всіх тестів по річному патчу, ми дамо вам можливість пограти на карті Dragon Valley, як мінімум пару тижнів.

CTE PC/XB1 кінцевий реліз
Повернення до нормального ходу тестувань. Карта Dragon Valley буде відключена, і ми зосередимося на карті співтовариства. Поки ми з вами будемо трудиться над літньому патчем, наші дизайнери зроблять безліч змін в карту спільноти, а нам з вами потрібно буде їх випробувати!

Примітки до релізу річного патча
Список змін на CTE, починаючи з версії CL 163420 (реліз Dragon Valley)

Нічна версія Заводу 311 (Zavod Graveyard Shift)
Усунені мерехтіння вогнів на PS3, викликані наявністю сонячного світла
Виправлені всі джерела світла на транспорті
Виправлено світло на точці C
Виправлено выползающий з під текстур туман в приміщеннях
Додана підсвічування дорожніх знаків
Змінені візуальні ефекти диму від levolution
Підключені всі джерела світла
Виправлені проблеми зі зміщеними джерелами світла після levolution
Додано світло на C, в ті місця, де було дуже темно
Відкорегований стиснення, налаштування туману, рух неба і масштаб
Додано швидкі матчі «Нічні операції (великий)», «Нічні операції» і «Нічні операції (тільки піхота)», а також підтримка входу в гру загоном (на консолях) належним чином

Зміни високого тикрейта
Виправлені застрягання поїзда на Пропаганді, levolution корабля на Параселах та інші проблеми анімації, що виникали після підвищення тикрейта
Виправлені проблеми після підвищення тикрейта, з-за яких гравець застрявав при підйомі по сходах з люком нагорі
Встановлена максимальна чутливість камери для вільного огляду на статичних об’єктах
Тепер гравець не буде отримувати шкоди, а також ситуацій з «убитий в бою» при стрибках через перешкоди на серверах з високим тикрейтом
Прокачування транспортних шасі: Правильне зміщення екстраполяції та інтерполяції, а також використання 2-го порядку екстраполяції (це викликало застрягання транспорту на периферійному зору на серверах з високим тикрейтом). Виправлення від наших друзів з Visceral/Hardline.
Додано серверні команди провайдерам-орендодавцям, які дозволять міняти максимальний тикрейт в залежності від потужності серверів.

Карта спільноти
Піднята верхня межа туману
Додано дзеркальність ефектів бруду, перефарбована дорога в більш світлий колір і оптимізація растрових властивостей
Додано кольорова карта (різнокольорова!)
Коригування висоти місцевості
Пофарбовані текстури зовні села
Згладжені з’єднання доріг
Оновлені шейдери місцевості та додані укриття в лісовій селище
Коригування кольору, виправлення шейдерів, виправлення літаючих дерев
Скоректована висота місцевості навколо дороги, також дорозі і оточенню додано більше деталей
Оновлені шейдери річкової води, місцевості навколо, видалені порожні елементи на рівні
Оновлена печера водоспаду, а також шейдери води і відображення храму
Оновлення рослинності та іконки храму
На карті скорегована точка спавна штурмового катери

Оновлення геймплея
Виправлення веж транспорту. Встановлені нові значення дорожнього просвіту, прискорення амортизації
Нові значення для видалення всіх мертвих зон контролера
В бою: Видалена активна перевірка на придушення (залишені лише значення підвищення придушення) для екрану дислокації загону
Судно на повітряній подушці: Прокатані управління, яке дозволить гравцям повертатися без інерції
Обертання літаків повернуто до початковим параметрам (313).
Виправлені пасивні радіолокаційні ракети, тепер вони летять без необхідності підтримки прицілу
ТБ Ракети. Повернута фізика UCAV і знижена інерція, з метою підвищення точності управління. Запобігти відскакування допомогою зміни розміру зони зіткнення
APS тепер блокує ракети з лазерним наведенням
Виправлено мерехтіння інтерфейсу на UCAV
Коригування світлошумових гранат і виправлення: Налаштоване зникнення іконок ігрового світу, щоб надати повноцінний ефект засліплення. Гравці не ослепляются, якщо закрилися будь подобою щита. Для прорахунку ефекту використовується деталізована сітка, яка визначає зіткнення світу, в тому числі з прозорими об’єктами
Виправлена проблема, коли гравець застрягав у повітрі (не міг рухатися) при виході з техніки (з місця стрілка вертольота, наприклад).

Оновлення зброї
Виправлена проблема помилкової перезарядки

Інші виправлення
Виправлення проблем обриву з’єднання
Баланс команд: виправлені вильоти при переході між серверами SQDM і серверами з командними режимами
Баланс команд: Виправлена проблема, яка неправильно розраховували баланс команд і відмовляла в спробі змінити команду вказання на незбалансованість
Додана підтримка таблиці результатів (відкривається на tab) для режиму «Майстер зброї»
Додана нова статистика відстеження рівня майстра зброї
Створена опція в RCON/RSP для включення/відключення балансу команд на основі навику (vars.SkillBasedBalance, vsbb)

Зміни для CTE
Виправлена SC-42 (вона ж Шипунов-42, вона ж убер-багатоствольна-гармата), тепер вона не перевертає танки і вертольоти на серверах з високим тикрейтом.

Поки що це все. Ближче до релізу напевно будуть ще якісь виправлення і поліпшення. Тепер чекаємо виходу річного патча і фінального патчноута, переклад якого ми опублікуємо в самі стислі терміни. Залишайтеся з нами і не перемикайтеся!