Напередодні Нового року, студія DICE вирішила подарувати гравцям Battlefield 1 чергове оновлення і нову карту. Про все це ви можете прочитати нижче в повному списку оновлень.

З радістю представляємо вам карту «Тінь Велетня» (Giant’s Shadow)!

Величезний розбився дирижабль кинув тінь на полі бою. Тінь Гіганта готова закинути вас на запеклі бої на відкритій місцевості і мілководдю місцевої річки, прямо під боком у залізниці Като-Васиньи (Cateau-Wassigny). Вам належить проводити бої в тіні знищеного дирижабля.

А легенда карти така: 1918 рік. Франція. Поблизу річки Сель. Надворі холодна осінь, що не заважає Британському війську прорвати німецьку Гинденбургскую Лінію оборони і продовжити рухатися в бік стратегічно важливого залізничного центру. Наслідки всього цього — невідомі. У теж час у Бронепоїзда ще є шанс кардинально змінити хід подій.

Карта вже доступна для всіх власників Преміум копії гри, або купленої за попереднім замовленням. Всі інші отримають доступ до карті тижнем пізніше, 20 грудня. Карта абсолютно безкоштовно.

В іншому, нас чекають наступні зміни принесені нам з новим оновленням:

Режим Спостерігача

Ми не менш раді представити новий режим Спостерігача, завдяки якому, будь-який гравець зможе приєднатися до матчу в якості спостерігача. Спостерігачі зможуть перемикатися між камерами від першої особи, або від третьої особи і підглядати за всіма гравцями. Крім того, можна увійти в режим вільної камери і оцінити ситуацію з висоти пташиного польоту.

Ми хотіли зробити режим Спостерігача як можна краще, порівняно з попередніми іграми серії Battlefield. Ми зібрали безліч відгуків від спільноти і зробили упор на поліпшення взаємодії, зручність і плавне перемикання від гравця до гравця і між режимами (Екран дислокації, Режим спостереження за гравцем, і Вільна камера). Ми також прагнули зробити режим Спостерігача прекрасним інструментом для творчої половини співтовариства, що дозволить їм користуватися різними зручностями, начебто рухомої камери при спостереженні за гравцем від 3-го особи, або, наприклад, можливістю на льоту змінювати глибину різкості і застосовувати різні візуальні фільтри.

Новий режим для матчів — Standard Issue Rifles (Загальновійськове озброєння або SIR).

У новому режимі SIR (а якщо точніше, це пресет налаштувань для серверів), за кожною стороною буде закріплено лише ту зброю, яка відповідає набору зброї воюючої сторони. Наприклад, Британці виступлять на фронт разом зі своїми друзями SMLE MKIII. Ці гвинтівки обділені який-небудь оптикою і дадуть уявлення про те, що таке траншейні Першої світової війни. Налаштування режиму дозволять включати і відключати різні залежно від типу зброї, щоб надати кожному матчу ще більше унікальності.

Зміни торкнулися персонажів

Пересування
Ми внесли кілька змін і коригувань в управління персонажами. Велика частина коригувань правлять різні баги, що в цілому повинно зробити деякий вплив. Так, наприклад, виправлений баг, який не дозволяв переходити в режим спринту з положення сидячи, крім того були деякі проблеми зі спробою лягти в певних ситуаціях. Крім цього, були внесені зміни, які виправлять проблеми з перемиканням наближення (або мова йде про проблеми з прицеливанием). Ми продовжуємо збирати відгуки, які допоможуть нам виправити те, що ми не догледіли.

Допомога в прицілюванні
У цьому оновленні ми також взяли до уваги механіку допомоги в прицілюванні. Тепер система точно взаємодіє з гравців, отримуючи чіткі команди, коли необхідно допомагати. Це дозволить уникати таких випадків, коли можна було просто стріляти і водити приціл поруч з противником, а система сама наводила куди не потрібно. У налаштуваннях ви зможете знайти нову опцію відповідає за регулювання мертвої зони, але будьте обережні коли почнете бавитися з нею, неправильне значення може призвести до ненавмисних дій з боку персонажа. Є частка гравців, які бажали б зменшити допомогу в прицілюванні, або повністю від неї позбутися в рамках всього сервера, але ми вважаємо, що це негативно позначиться на спільноті. Оскільки дана тема дуже гаряче-обговорювана, ми чекаємо від гравців як можна більше відгуків, у тому числі переважно від тих, хто хотів би позбавити гру від будь-якої механіки допомоги.

Зміни торкнулися техніки

Відродження техніки
У цьому оновленні ми додали кілька нових алгоритмів, які покликані вирішити проблему, приводившую до відродження без техніки при використанні таких класів, як Танкіст, Пілот і Кавалерист. Ми також внесли коректування, завдяки яким гравці більше не будуть відроджуватися в техніці з неправильною екіпіровкою. Так, наприклад, бували випадки коли гравець з екіпіровкою Кавалериста відроджувався в танку. У рідкісних випадках поява в техніці може бути заблоковано через неможливість відродити техніку. Це рідкісне явище може статися при конфлікті прорахунку позиції гравців і техніки у світі. Раніше такий конфлікт приводив до відродження без техніки зовсім; тепер же гравець побачить повідомлення про те, що відродження неможливо.

Великий танк (він же Mark V, як і далі по тексту)
Уважно спостерігаючи за тим, як проходять ігри, ми відзначили недостатню актуальність Mark V в грі. Ми хотіли зробити так, щоб танки Mark V і їх водії були частиною командної гри. Саме серйозна зміна в оновленні призвело до того, що тепер союзники зможуть відроджуватися безпосередньо в Mark V, як, наприклад, у Важкому танку. Це має призвести до того, що тепер танки Mark V будуть борознити полі бою повними, а не тільки з одиноким водієм, це повинно підвищити їх ефективність. Крім того, ми прокачали спроможності водія і посилили броню Mark V, щоб він відповідав Важкому танку. Форма танка і його вразливості як і раніше порівнянні з Важким танком.

Повітряна техніка
Ми внесли кілька змін для поліпшення сприйняття повітряних боїв. Так, наприклад, ми залатали дірку, яка дозволяла миттєво знищувати літаки при використанні другорядного зброї з комплекту «Окопный боєць» на Винищувачах, врешті-решт, це зброя призначена для знищення піхоти, а не повітряної техніки. Ми також трохи підняли шкоди пулеметам Винищувачів як в цілому, так і проти Бомбардувальників. Швидкість Ракет була знижена, щоб гравці використовували їх обдумано і своєчасно. Це, на додачу до зниження перегріву зброї, має зробити з Винищувачів грізну машину по знищенню повітряної техніки без прибегания до використання різних дірок і рандомно випущених ракет. Ми також знизили шкоди знарядь розташованих в задній частині корпусу, щоб гравці не використовували хитрість з швидким перемиканням позицій в літаку в боротьбі проти ворожих переслідувачів. Звичайно, ви також можете продовжувати користуватися цією можливістю, але робити це стало трішки складніше. Однак, таке зниження шкоди не повинно завдати шкоди при командній грі.

Поле зору
Ми таки внесли поправки з метою позбавити гру від “Head Glitching” [це коли гравець може стріляти практично не висовуючись з укриття, це пов’язано з розташуванням прицільної сітки по відношенню до зброї] при використанні техніки, які тепер не дозволять стріляти з такого положення, коли здавалося б перед дулом є перешкода. Ця проблема особливо помітна при перемиканні на вид від 3-ї особи. Наші зміни скорегують механіку стрільби від 3-го і 1-го особи при використанні техніки. Це дуже серйозне виправлення, яке закладе фундамент для майбутніх подібних змін.

Загальні зміни торкнулися техніки:

• Підвищили шкоди гвинтівці Танкгевер M1918: з 120-150 до 160-180. Це, що стосується шкоди по танках, а що стосується утрати по літакам, то він практично не змінився.
• Злегка збільшили дистанцію поразки мінометів танки Mark V.
• При використанні комплекту «Мінометний» для танки Mark V кількість місць в танку збільшено до 5. Були додані два кулеметних місця з боків.
• При використанні комплекту «Винищувач танків» для танки Mark V, спереду замість кулемета, буде встановлена 20мм гармата, як у комплекту «Легкий гаубичний танк».
• Збитки по танку Mark V тепер схожий з втратою по Важкому танку.
• Знизили кількість відновлюваного здоров’я при використанні аварійного ремонту на Важкому танку: з 30% до 20%.
• Збільшили кількість відновлюваного здоров’я при використанні здатності відновлення на танк Mark V: з 15% до 20%.
• Знизили шкоди снарядів в оболонці (Case shells) проти авіації на 50%.
• Знизили дистанцію поразки стаціонарних зеніток: з 400 метрів до 334 метрів.
• Скорегували шкоди ракет по ворожої авіації.
• Знизили шкоди ракет по площі: зі 120 до 100.
• Збільшили початкову швидкість ракет і знизили час їх життя [час, по закінченню якого ракети і будь-які інші динамічні об’єкти зникають у світі гри].
• Знизили шкоди по літакам від другорядного зброї з комплекту «Окопный боєць» на Винищувачах.
• Тепер Бомбардувальники отримують на 20% більше утрати від куль.
• Шкоди кулеметів з комплектів «Винищувач-перехоплювач» і «Окопный боєць» на Винищувачах: на 4% крім того уповільнений перегрів знарядь.
• Підвищили шкоди кулеметів з комплекту «Вбивця бомбардувальників» на Винищувачах: на 3%.
• Знизили шкоди кулеметів з комплекту «Винищувач дирижаблів» на Бойових аеропланах: на 18%.
• Знизили шкоди кулеметів розташованих в задній частині корпусу на 23% для дальніх дистанцій, і на 42% для ближніх дистанцій. Крім того, знизили дистанцію падіння шкоди.
• Знизили вражаючу дистанцію човнових торпед до 400м, ця дистанція відповідає дистанції Гіганта.

Зміни торкнулися зброї

Дробовики
У цьому оновленні ми вирішили привести в порядок баланс дробовиків, щоб зрівняти всі недоліки та переваги різних типів дробовиків. Ми помітили, що характеристики деяких дробовиків були помилково завищено для певних дистанцій стрільби. Найпомітнішими серед них виділяється Model 10-A «Мисливець» і «Серійний», з якого можна одним пострілом убити повністю здорового противника з дальньої для дробовика дистанції. І, звичайно ж, саме тому цей дробовик використовується набагато частіше за інших. Ми вирішили знизити дистанцію стрільби дробом (або башкотом, кому як звичніше) для таких дробовиків, як Окопное рушницю M97, Model 10-A і Обріз, таким чином, помітно скорочується дистанція, на якій можна вбити одним пострілом. Щоб зробити Окопное рушницю M97 більш привабливим зброєю, ми додали додаткову дріб у всі комплекти, а також злегка збільшили дистанцію падіння шкоди для комплекту M97 «Сметатель». Що стосується комплекту M97 «Розточений» ми також скорегували вражаючу дистанцію, бо раніше вона знову ж таки була надто завищена враховуючи знижену віддачу. Ми також збільшили точність дробовика 12g Automatic, щоб гравці змогли ефективно ним користуватися з урахуванням високої скорострільності. Крім того, ми поліпшили перехрестя прицілу, щоб було зручніше відслідковувати показники шкоди, які також відповідають дійсності.

Легкі кулемети
Ми скоригували характеристики кулеметів, щоб вони були більш ефективні на близьких і середніх дистанціях. Для цього ми підправили значення початкової віддачі (віддача першого пострілу) при прицільної стрільби. Раніше, комплекти з оптикою при використанні сошок мали помітну перевагу перед іншими кулеметами. Тепер же точність тривалого вогню (або точність другого пострілу) однакова для всіх типів кулеметів і дорівнює злегка підвищеним значенням, ніж раніше при використанні оптики. Однак, при стрільбі на сошках ви безумовно отримаєте додатковий приріст точності. Додатково до всього цього, ми додали невеликий бонус до горизонтальної віддачі при використанні оптики, а також підправили час перезарядки, щоб вона краще відповідала анімації. А Кулемет Льюїса, тим часом, перегрівається набагато повільніше.

Штик-ножі
Тепер штикову атаку можна використовувати навіть під час перезарядки, або зовсім при відсутності патронів. Перезарядка ж буде скасована, якщо в магазині присутні патрони. А ось якщо магазин порожній, то перезарядка почнеться заново автоматично після виконання штикової атаки.

Загальні зміни зброї (s = секунда)
• Прискорили перезарядку Льюїса: з 3s до 2.85 s і з 4.5 s до 4.2 s для тактичної перезарядки (при наявності патронів в магазині) і повної перезарядки (при відсутності патронів в магазині), щоб вони відповідали анімації.
• Збільшили кількість необхідних випущених куль з Льюїса до перегріву стовбура: з 35 куль до 50 куль.
• Забарилися тактичну перезарядка Мадсена: з 2.45 s до 2.65 s, щоб вона відповідала анімації.
• Прискорили тактичну перезарядка BAR: 2.9 s до 2.8 s, щоб вона відповідала анімації.
• Забарилися перезарядку MG15: 4.3 s до 4.45 s, щоб вона відповідала анімації.
• Виправили помилку на кулемети і гвинтівки, яка призводила до надто швидкого прицілюванню при використанні мушки (iron sight) та 2х магнификатора.
• Підвищили швидкість кидання Легкої ПТ гранати, тепер вона відповідає швидкості Осколкової гранати.
• Поліпшили точність і віддачу M1903 «Експеримент».
• Тепер множник розкиду на револьверах і пістолеті Хаудах знижується швидше.
• Сигнальні ракети більше не будуть миттєво підпалювати гравця, якщо він стріляє собі під ноги.
• Знизили шкоди мінометних снарядів потрапляють в перешкоду відразу після пострілу.
• Виправили шкоди гвинтівці Мартіні-Генрі, яка часом завдавала занадто багато ударів по різним частинам тіла. Тепер множники встановлені наступним чином: в верхню частину тіла і ліктьову частина множник 0.9, в ноги і передпліччя множник 0.75. Це відповідає характеристикам іншим гвинтівок з механікою «sweet-spot» [не впевнений щодо перекладу в російській версії гри, але дана механіка визначає для кожної снайперської гвинтівки свій певний строгий проміжок дистанції на якій можна вбити супротивника одним пострілом, тим самим кожен гравець підбирає для себе гвинтівку згідно з уподобанням. Так, наприклад, SMLE MKIII «Стрілок» дозволяє вбити одним пострілом на дистанції від 40 до 80 метрів.]
гвинтівка Мартіні-Генрі тепер перезаряджається обоймами по 5 патронів.
• Прискорили перезарядку Револьвера No. 3: 2.666 s до 2.3 s.
• Збільшили скорострільність (rpm = rounds per minute = пострілів в хвилину) Револьвера No. 3: зі 150rpm до 164rpm.
• Знизили множник розсіювання (або розкиду) куль для пістолета M1912: 0.4 до 0.3.
• Знизили множник горизонтальній віддачі для пістолета M1912: з 0.8 до 0.5.
• Збільшили множник віддачі першого пострілу для Хельригель: з 1.8 до 2.0.
• Знизили множник першого пострілу для MP18: з 2.1 до 1.8.
• Скорегували масштабування і розмір перехрестя для дробовиків.
• Обріз тепер перезаряджається за 4 патрона (це помилка?).
• Знизили множник розсіювання для кожного пострілу для 12G Automatic: з 0.3 до 0.15.
• Виправили занадто високе розсіювання на Model 10-A «Мисливець».
• Виправили занадто слабке розсіювання на Model 10-A «Серійний».
• Збільшили дистанцію падіння шкоди на M97 «Мисливець», Model 10-A «Серійний» і «Мисливець:»: 1.
• Знизили затримку після перезарядки на 12G Automatic: 0.5 s до 0.3 s.
• Скорегували стрілянину від стегна для гвинтівки M1903 «Експеримент».
• Змінили пістолети-кулемети і легкі кулемети для використання графіків шкоди.
• Змінили множник розсіювання для кожного пострілу при прицільної стрільби з кулеметів: з -0.12 до -0.085. Такі значення більше підходять для точності перших пострілів.
• Знизили множник горизонтальній віддачі для Льюїса: з 0.36 до 0.34.
• Знизили множник горизонтальній віддачі для Хуота: з 0.32 до 0.16.
• Знизили множник горизонтальній віддачі для M1909: з 0.3 до 0.24.
• Збільшили затримку після перезарядки на Гевер 98: 0.4 s до 0.8 s, щоб вона відповідала анімації.
• Знизили затримку після перезарядки на SMLE: 0.8 s до 0.6333 s, щоб вона відповідала анімації.
• Знизили затримку після перезарядки на M1903: 0.8 s до 0.7 s, щоб вона відповідала анімації.

Зміни торкнулися гаджетів

Міномети
Ми поліпшили точність, яку погіршили минулого патчі. Тепер міномети стріляють точніше як першим пострілом, так і тривалим вогнем. Шкода наноситься снарядами не змінився. Ми зрозуміли, що потрапити з міномета не так вже й просто, навіть з важкої техніки, а минулі зміни спричинили погіршення точності, укупі із змінами в утраті, помітно знизили ефективність мінометів. Крім того, режим «Хардкор» ми додали велику карту, щоб можна було зручно цілитися. Позначені супротивники не будуть відображатися на карті, якщо в налаштуваннях сервера не включена опція «Мітка на мінікарте».

Шприц
Ми додали невелику затримку між кожним використання шприца. Але якщо поруч з вами буде лежати ящик з боєприпасами, то такої затримки не буде. Тепер Медикам і бійцям Підтримки має сенс грати у команді, для більш ефективного воскресіння великої кількості союзників. Таким чином ми хочемо позбавити гру від постійного воскресіння гір трупів одним єдиним Медиком, але і як нашкодити ми також не хочемо.

Ящики з медициною та боєприпасами
Ми хочемо, щоб у Медиків і бійців Підтримки було більше бажання користуватися ящиками, замість сумок. Для цього, ми посилили ефекти від ящиків, і тепер вони поповнять набагато більше боєзапасу скупченню союзників, перед тим як спорожніють і знищаться. Крім того, ми додали особливість, яка дозволяє кинути ящик прямо біля ніг гравця, у випадках коли гравець заблокований якимись об’єктами, або перебуває під нахилом. Ця особливість лише зменшує кількість таких ситуацій, але не повністю позбавляє гру від них. У грі як і раніше присутні ситуації, коли гравець не зможе кинути ящик перед або під собою, наприклад, стоячи на дуже крутому схилі або дивлячись в сторону дуже гострого кута.

Зміни торкнулися гри в цілому

Іконки вибухівки
Ми оновили іконки вибухівки відображаються у світі гри, щоб вони не заважали на периферії і в теж час були помітні навіть на різній дистанції, і особливо близькою. Ми також помітили, що існує проблема з визначенням присутності гранати спереду або позаду гравця. На жаль, цю проблему ми поки що не усунули, але повернемося до неї в майбутньому. Нарешті, ми реалізували належне масштабування для великих ящиків як медика, так і бійців підтримки, так що тепер скаржитися нема на що.

Хардкор
Завдяки всьому хардкорному спільноти та їх відгуками, ми виконали ряд змін у спеціальних режимах. Велика карта тепер стає доступною, як і в звичайному режимі. Але тепер на цій карті не будуть відображатися позиції різних динамічних об’єктів світу, гравці та інші підказки. В інтерфейсі ми надали гравцям лише доступну інформацію, яка могла б бути у будь-якого солдата в реальності. Наприклад, кожен солдат знає, скільки у нього залишилося гранат, але поняття не має скільки патронів у магазині. Це, до речі, і причина для повного неповернення лода вбивств. Однак, ми додали попередження про вбивство союзників, щоб допомогти гравцям не плутати берега. У хардкорних режимі BF1 ми пішли дещо іншим шляхом, ніж в BF4, і не стали знижувати кількість здоров’я, а навпаки збільшили шкоди зброї, це допомогло зберегти баланс вибухівки. У цьому оновленні ми вирішили спробувати знизити втрати в режимі Хардкор з 200% до 125%. В теорії, навіть такі значення мають дуже серйозний вплив, наприклад, на більш швидке вбивство на ближній дистанції для будь-якого типу зброї. Але таким чином, це запобіжить вбивства з одного пострілу з гвинтівки з ковзаючим затвором (вони ж болтовки) при стрільбі по будь-якій частині тіла. Інші типи зброї як і раніше будуть ефективно настільки ж, наскільки вони були ефективні для своїх дистанцій. Тим не менш, такі зміни повинні зберегти сувору динаміку більш реалістичного режим «Хардкор».

Стабільність і продуктивність
Як і завжди, поліпшення стабільності та продуктивності гри є нашою пріоритетною метою у кожному оновленні, і цей патч не став винятком. Ми виконали ряд поліпшень, які допоможуть вам отримати від гри максимум позитивних емоцій. Нижче наведено список таких ключових змін.

• Ми виправили проблему, яка призводила до подвисанию при натисканні J/K/L на консольної клавіатурі.
• Додали нову опцію обмежує частоту кадрів, яка встановлює максимальне значення fps. Зниження цього значення може допомогти підвищити продуктивність при високій завантаженні процесора.
• Проведена процесорна оптимізація при грі на високій частоті кадрів з використанням високопродуктивних відеокарт, які не відчувають нестачі відеопам’яті.
• Виправили проблему з випадковими вильотами з гри при завантаженні рівнів.
• Виправили проблему з випадковими вильотами з гри при смерті в техніці.
• Виправили проблему з падінням сервера, яка була пов’язана з мінами-розтяжками.
• Виправили проблему, через яку неактуальний клієнт гри не отримав повідомлення про помилку продовжував зв’язуватися з серверами EA.
• PC: Примусово включили вертикальну синхронізацію для завантажувальних роликів на PC, щоб позбавити гру від рваної картинки і пригальмовувань.
• PC: Виправили деякі помилки призводять до подвисанию обробки відеокартою в режимі DX11.
• PC: Виправили проблеми з появою сторонніх об’єктів на екрані.
• PC: Режим повного екрану з рамкою тепер працює як належить.
• PC: Виправили проблему з режимом повного екрану, яка рухала сторонні вікна і змінювала їх розміри.
Xbox One: Виправили рідкісний виліт з гри пов’язаний з голосовим зв’язком.
• Консолі: Скорегували нижній поріг динамічного дозволу, що повинно підвищити продуктивність відеокарти і позбавити гру від падіння дозволу.

Загальні зміни

Нижче ви можете ознайомитися з загальними змінами, які не були згадані вище.

Геймплей
• Монте-Граппа, Суец, Бальний бліц і Аргонский ліс — внесли зміни в певні області карт, де атакуючим сторонам було надто складно захоплювати певні точки.
• Виправили проблему, через яку ви могли отримати попередження про вбивство союзника при вбивстві ворожого гравця, який приєднався до одного з своїх друзів знаходиться у вашій команді.
• Поліпшили мережевий код, що дозволить швидше міняти положення бійця. Раніше ці зміни стосувалися лише при зміні положення «стоячи» на «сидячи». Тепер ці зміни торкнуться всі типи зміни положень без урахування руху, так і під час пересування.
• Уламки розбитої авіації тепер не повинні вбивати гравців з-за помилок колізії.
• Виправили старий добрий rubber-banding [«заикающиеся» руху, коли до гравця ніби прив’язана гумка і його постійно відкидає назад] і не зовсім плавні рухи літаків в мультіплеере.
• Внесли деякі зміни в систему матчмейкинга (пошуку та підбору гри) в режимі Операцій, які тепер знизять шанс приєднання до майже закінченню Операції.
• Переробили момент з появою Гіганта у бойовій зоні карти в режимі Операцій. Гіганти тепер не будуть з’являтися якщо команда помітно лідирує. Це стосується як захисників, так і атакуючих.
• Сторона, що захищається команда тепер не отримає в розпорядження Гіганта на новому рівні, якщо для атакуючих це останній шанс штурму.
• Знизили кількість Гігантів, щоб виключити постійну появу нових Гігантів на другій і третій картах.
• Збільшили різницю в кількості очок, необхідної для появи Гіганта.
• Виправили дергающуюся камеру при появі на літаючої техніки.
• Бінокль в сюжетної компанії тепер працює при включеній опції в налаштуваннях «Натиснути для наближення» (click-to-zoom).
• Додали функцію виключення гравця при появі із забороненою зброєю на серверах.
• Розділили опцію «натиснути/утримувати для наближення» на окремі опції для техніки і піхоти.
• Виправили проблему з відсутністю нагороди за захоплення точки після виходу і входу в зону захоплення.
• Знизили множник розсіювання кожного пострілу з міномета: з 3 до 2.75.
• Запобігли можливість появи іншим класом при швидкій зміні класу під час дислокації.
• Виправили на правильне обертання гранати або її повна відсутність після кидка.
• Виправили перехід камери після смерті.
• Виправили там сіпаються від вибухівки коней.
• Виправили проблему з плаваючою і кривий установкою магнітної міни на двері.
• Виправили проблему з застосуванням умов для прицілювання в положенні лежачи після відродження.
• Виправили проблему, через яку гравець міг стати невидимим при виході з певної техніки.
• Виправили застрявання стоячи на даху техніки.
• Виправили прапори на точках, які розтягувалися якщо по них стріляли снарядами в оболонці.
• Виправили пригальмовування Гіганта при спостереженні за ним з землі.
• Виправили колізію стелі в тунелі карти Монте-Граппа.
• Виправили помилку, через яку гвинтівка Кавалериста об’єднувалася з анімацією шаблі.
• Виправили помилку, через яку знищені вибухівкою гармати Гігантів часом відключали інші, ще здорові гармати.
• Виправили неправильно працюючу систему прорахунку пошкоджених частин Дирижабля.
• Виправили проблему, через яку Елітний клас, сидячи за стаціонарним знаряддям або в техніці, отримував стільки ж шкоди, як і звичайні солдати.
• Гравці, які використовують опцію «натиснути для наближення», тепер будуть коректно переходити в режим прицілювання і виходити з нього.
• Зруйновані гармати на фортецях тепер будуть завжди залишатися на місці до тих пір, поки не з’явиться нова гармата. Раніше з-за цього виникали проблеми з колізією техніки і солдатів.
• Різні дрібні виправлення з пошкодженням воріт на карті Бальний бліц.
• Скорегували руйнування, щоб позбутися від літаючих ламп.
• Скорегували дрібні пошкодження кам’яного мосту на карті Синайська пустеля, щоб вони відповідали кількості здоров’я мосту.
• Виправили об’єкти на карті Бальний бліц, які із-за проблем з колізією приводили до пошкодження техніки.
• Виправили дивну анімацію на протиповітряної стаціонарної гарматі QF1.
• Додали більше точок відродження на точку С для карти Край імперії в режимі Захоплення.
• Гравці більше не зможуть увійти в башту на карті Бальний бліц після її знищення.
• Затиснута кнопка кидка гранати тепер не скасовує дію при натисканні кнопки прицілювання. Замість цього, дія можна скасувати перезарядки.
• Виправили проникання сигнальних ракет в літаки.
• Сигнальні вогні тепер розбивають скло.
• Персонаж тепер не буде переключитися на підствольні гранати при відсутності боєприпасів. Карабін C96 буде автоматично зміняться на запасну зброю при відсутності патронів.
• Виправили неправильне відображення снайперського перехрестя (Beam Reticle) на гвинтівці Чеи-Риготти.
• Виправили перешкоди і проблеми з колізією на карті Бальний бліц.
• Внесли поліпшують візуальні правки в кругле перехрестя (Ring Reticle).
• Міномет тепер не можна встановити на кущі.
• Виправили проблему, через яку підбір матчу зі списку рекомендацій не відображав екран завантаження.
• Виправили проблему на консолях, яка відкидала гравця на трохи ранній чекпойнт після перезавантаження консолі під час гри.

Інтерфейс
• Підвищили стабільність і продуктивність інтерфейсу.
• Виправили проблему, через яку Медики не видили іконку воскресіння полеглих позаду Медика бійців до тих пір, поки він на них не подивиться.
• У режимі Хардкор тепер відображаються вбивства союзників в балці вбивств.
• Спростили систему подачі скарги на неприйнятну емблему і додали функціонал на екран підрахунку очок в кінці раунду.
• Виправили запізнювання гортання вікна підрахунку очок в кінці раунду.
• Виправили пропадающее перехрестя прицілу на Бронепоїзді і Дредноут в режимі Хардкор.
• Гаджети тепер мають пріоритет, якщо були одночасно натискати кнопки вгору, вліво/вправо на Dpad геймпада.
• Виправили неправильне відображення інформації про результати Операції на головному екрані.
• Додали можливість відрегулювати прозорість перехрестя прицілу в налаштуваннях гри.
• Виправили вразливість, за допомогою якої можна було забрати лідерство над загоном навіть якщо минулий лідер був активний.
• Виправили постійне відображення нуля замість реальної кількості зірок на екрані кастомізації.
• Підменю у вікні кастомізації тепер не закриваються після вибору екіпіровки.
• Виправили проблему з не відображаються бійцем на екрані загону в режимі Командний бій.
• Загони з гравцями знаходяться в групі тепер залишаються відкритими, якщо в їх групі тільки два людини.
• Запобігли переповнення загонів на серверах з ротацією різних режимів.
• Джойстики тепер працюють без необхідності перемикання в налаштуваннях.
• Виправили проблему із затримкою в ігровому чаті.
• Виправили неисчезающие підказки на екрані.
• Скіни розблоковані Бойовими наборами тепер коректно вказують тип доступного зброї.
• Виправили проблему, через яку очки за дружні міномети нараховувалися як окуляри за відродження на гравця.
• Виправили зникле повідомлення про помилку, яке не з’являлося при прийнятті запрошення в багатокористувацьку гру, коли гравець перебував у сюжетної компанії.
• Виправили проблему з чорним екраном, який з’являвся при приєднанні до багатокористувацької грі за запрошенням.
• Виправили проблему, з якою не відображалося абсолютно ніякої інформації при прийнятті запрошення на повний сервер, в той час поки у гравця було відкрито вікно опцій на іншому сервері.
• Виправили пропадающую смужку нарахування очок у вікні підрахунку очок в кінці раунду.
• Виправили технічні зависання під час нового раунду, що виникають при постійному натисканні кнопки переходу в меню опцій на дисплеї підрахунку очок у минулому раунду.
• Виправили проблему, через яку вбивства з дробовика Model 10-A «Болванка» (він же Slug) відображалися як вбивства Артилерією у вікні підрахунку очок в кінці раунду.
• Виправили зупинку відліку часу на екрані підрахунку очок в кінці раунду, яка виникала при швидкому перемиканні вкладок.
• Виправили технічне зависання при виборі лопати і штик-ножа на екрані кастомізації зброї і гаджетів.
• PC: Додали інформацію про сервер в меню «…».
• PC: Натискання кнопки «ESC» тепер як годиться перекидає вас назад на екран дислокації.
• PC: Додана можливість змінити кнопку зняття протигаза в техніці.
• PS4: Виправлена помилка, яка дозволяє бачити імена серверів створених іншими гравцями в секції користувальницьких обмежень.
• Xbox One: Виправили непрацюючі кнопки LB/RB у вікні новин у меню.

Звук
• Виправили поступово згасаючий рівень звуку регулювання основний гучності і гучності музики після збереження і старт гри.
• Виправили іноді чутні звуки світу гри при переході на екран дислокації.

На цьому все. Хочу привітати всіх з наступаючим Новим роком! Бажаю вам низького пінгу, високої частоти кадрів і побільше пам’ятних моментів «Only in Battlefild»! Залишайтеся з нами і не перемикайтеся!