«Але у нас є шанс повернути його назад,» — сказав Девід Сирленд.

Провальний по всіх фронтах запуск Battlefield 4 позначився на репутації DICE. Але воно і зрозуміло — цілий рік пройшов з релізу, а проблем для багатьох не поменшало. Але продюсер DICE LA Девід Сирленд (David Sirland) поспішає заявити, що майбутні ігри не будуть вас турбувати.

«Я можу з упевненістю сказати, що ми втратили довіру гравців на початку минулого року. Я також упевнений, що багато хто до цих пір не вірять у те, що ми здатні надати гладку і стабільну гру. Я нічого не хочу говорити, я хочу робити. Я думаю, що нам треба менше говорити і більше займатися своєю роботою. Таким чином, ми повернемо довіру гравців не словами, а ділом. Покажемо все на практиці.»

Для майбутньої гри серії Battlefield Hardline, Сирленд сказав: «Я впевнений, що подібне [жахливий запуск BF4] не повториться, тому що ми змінили наш робочий процес.» Мова йде про постійну системі відгуків, які тепер все більше починають впливати на гру, а також більше бета-тестувань. Щось подібне говорив в кожному інтерв’ю Ендрю Вілсон (Andrew Wilson), в той час коли став новою главою корпорації EA в минулому році.

«Це просто гігантський проект, будь-яка гра серії Battlefield гігантський проект. І чим більше ви отримуєте на початку, тим краще, і тим більше ви будете відкриті для нових ідей, кращих ідей. Наше співтовариство заслуговує набагато більше, ніж ми думали.» — додав Сирленд.

battlefield_4_explosion_wallpaper_by_zwaper-d7hyjfl

EA вже щосили працює в такому темпі. Для Hardline вже була проведена одна бета на PC і PS4 в червні, і буде ще одна для всіх платформ в кінці цього року. Як ви пам’ятаєте, спочатку планувався вихід гри цієї осені, але плани змінилися і вихід перенесли на лютий 2015. ЕА списала це на вимоги фанатів внести більше інновацій.

Багато проблеми з Battlefield були серйозними і значущими, деякі гравці чекали кілька патчів, поки, нарешті, не змогли нормально (відносно) пограти. Хтось навіть подав до суду на EA. Це був дійсно несподіваний поворот для EA, тому що бета, за словами Сирленда, пройшла добре і без запинок.

«Ми поспішали випустити гру, і ми думали, що старт буде відмінний.», каже Сирленд, «Звичайно, були якісь проблеми, завжди є проблеми, але ми не думали, що все настільки серйозно.»

Останнє, що запитали у Сирленда, що він думає з приводу завданої шкоди франшизі. На що Сирленд відповів: «Я думаю, з точки зору довіри, безумовно. Але у нас є шанс повернути його назад. Саме тому я тут. Це моя мета. Я хочу заробити вашу довіру, і хочу зробити фанатів Battlefield щасливими, як раніше.»

Що ж, все у них в руках. Як і сказав Сирленд, їм потрібно менше базікати і більше займатися справою. Перевірити їх роботу вийде вже в лютому, з релізом Hardline. Але пам’ятаєте, що сказав Тім К’єлл? Не вірити порожнім обіцянкам, які ще не доведені.

Всім дякую за увагу, не пропадайте і слідкуйте за новинами, щоб завжди бути в курсі останніх подій.