Продюсер DICE Алекс Грондал (Aleks Grondal) в інтерв’ю Eurogamer відповів на кілька запитань по Battlefield 1.

Переклад: StarJericho і Snusmoomrik

Минулого тижня Electronic Arts явили світу Battlefield 1, новий шутер від студії DICE, який дійсно розірвав інтернет своїм дебютним трейлером. Гра пішла від сеттінга сучасної війни і поскакала аж на 100 років тому, в період Першої світової війни. Мутний гірчичний газ, окопні перестрілки, шаблі, багнети, коні наввипередки з танками, біплани, триплани, і навіть гігантські дирижаблі з не менш значними линкорами.

Зараз DICE не поспішає ділитися деталями про те, як буде гратися нова частина, і що конкретно нас чекає. Тому ми нічого не знаємо ні про мультіплеере і його режимах, ні про синглплеере і його сюжеті. Але дещо все-таки виходить потихеньку выпутывать у партизанів з DICE.

bf1-network-000

В Battlefield 1 розробники вирішили зробити упор на ближній бій, повністю переробивши цю механіку. Звичайно ж, буде і вогнестріл, кожен наділений своїми характеристиками. Всі бійці знову розіб’ються на класи, і, що примітно, для техніки з’являться свої власні окремі класи (Пілот і Танкіст), яким, ймовірно, і керувати нею.

Продюсер DICE Алекс Грондал дав інтерв’ю виданню Eurogamer, чиї журналісти задали йому ряд питань, в тому числі і про те, чому розробники вибрали саме період Першої світової війни. І з чого раптом назва така — Battlefield 1? Зараз дізнаємося.

Чому в першу світову вирішили податися?

Ми хотіли зробити щось абсолютно нове. Та й взагалі, хотіли кинути виклик самим собі. Ми сздали кілька ігор в сучасному сеттінгу, навіть кілька поспіль. І вирішили, що в новому сетінгу знайдемо щось цікаве, те, що нам дійсно потрібно. І це вже не секрет, багато розробники студії давно вже, років 10 мінімум, жадають попрацювати з цією епохою.

Перша світова повинна сильно відрізнятися в плані геймплея, але наскільки?

Це абсолютно новий досвід. У нас тут і кавалерія, яка йде слідом за танками, і біплани зверху кружляють. Дійсно старі і нові речі, які надають цікаві геймплейні особливості і можливості для нас.

Але з точки зору техніки і спорядження там взагалі все неймовірно унікальне. Багато всього було зроблено під певні завдання. І ми можемо використовувати це, щоб відтворювати круті геймплейні механіки. Наприклад, легкий танк проти важкого танка: перший маневрений, у нього є обертова вежа, а ось другого доводиться крутитися повністю, але у нього є гармати з боків. Все це сильно змінює уявлення про типовий геймплеї на техніці.

Те ж саме відноситься і до зброї. Всі кулемети дійсно абсолютно різні. Ми можемо дати гравцям легкі та важкі кулемети, які, можливо, навіть і не використовувалися на війні, але ми все одно введемо їх в гру, бо вони кльові.

bf1-network-001

Чому назвали Battlefield 1?

Ми хотіли зобразити світанок всіх воєн, свого роду початок. Все, з чого починалася ця тотальна війна у франшизі в цілому. Хоча, все почалося, звичайно ж, з Battlefield 1942. Крім іншого, ми хотіли показати свого роду предка сучасних воєн. Ми розуміли, що це саме вірне назву для нової гри.

І раз ви назвали гру Battlefield 1, можна сказати, що це перезавантаження серії?

Я б не став називати це «перезавантаженням», тому що ми працюємо з усім тим, з чим працювали над Battlefield 4. Технічно і геймплейно ми будуємо нову гру на фундаменті Battlefield 4 і Battlefield Hardline, а в плані технологій у нас цеглинки від Battlefront. Ми просто продовжуємо робити те, що й раніше.

«Перезавантаження» звучить дещо перебільшено, оскільки передбачає, що ми задумали кардинальні зміни в серії. Але це не так. Наша франшиза в повному порядку, і ми хочемо лише нарощувати її.

Незадовго до прем’єри в мережу витекло зображення з головним артом Battlefield 1, який виглядав, швидше, як щось фантастичне в епоху Першої світової. Ви будете дотримуватися автентичності або в деяких моментах дасте волю творчості?

В якійсь мірі ми будемо дотримуватися автентичності, але часто ми, звичайно, злегка виходимо за ці рамки, що по-своєму цікаво. Так завжди було з серії Battlefield. Ми вільні у творчості.

А що стосується головного арту, він насправді відтворює все достеменно. Все спорядження, яке є на героя, повністю відповідає тій епосі. Ми спеціально робили його таким, щоб при погляді на нього, у вас відразу з’являлося почуття дещо раніше небаченого, і питання «Що це взагалі таке?» сам напрошувався. Ви стали б розглядати його більш детально, знаходити якісь дрібниці і починати розуміти, в якому сеттінге буде нова гра. Я стежив за реакцією на Reddit, і було цікаво почитати про теоріях.

Ми також хотіли, щоб ви свіжо поглянули на Першу світову війну. Ми не робимо гру, яка суворо дотримується військовим документами. Це свіжий погляд. DICE просто приправила цю епоху і сеттінг. Декорації, на тлі яких відбувається гра. Гра повинна бути в першу чергу вражаючою. Такою вона і вийшло з Першої світової.

bf1-network-002

Тобто жодних альтернативних історій? Все засновано на реальних місцях, країнах і події, з якими ми знайомі?

Абсолютно вірно. Всі локації і те, що відбувається навколо натхнені тими подіями, а іноді навіть повністю відтворені. Ми використовуємо технологію [фотограмметрія], яка дозволяє захоплювати ціле простір і потім використовувати його при створенні карти.

Фактично ви опинитеся прямо в тому місці. Ми хотіли зробити все максимально правдоподібно, наскільки це взагалі можливо, але, звичайно ж, в межах наших власних обмежень в рамках гри Battlefield.

Ви вже сформували класи в грі. Чому ви знову вирішили ділити всіх на класи?

Так, у нас є Штурмовик, Медик, Розвідник і Підтримка. І тепер у нас є ще два нових класу, спеціально заточених під свій вид техніки — Пілот і Танкіст.

Ідея в тому, що у вас є свою основну зброю, з яким ви будете грати. Для танкіста, це, ясна річ, танк. Це та зброя, яку ви обрали, взявши цей клас. Ми хочемо, щоб ви повністю віддавали себе даній ролі. Немов велика і серйозна імпровізація. Це дозволило нам зробити унікальні геймплейні механіки між класами. У кожного буде своє власне зброю і гаджети, доступні тільки їм.

Так що ми постаралися зробити упор на командну гру. Потрібно буде грати різними класами — це не теж саме, що один грає ніби Підтримкою, другий Медик, третій робить вигляд, що він Розвідник. Тут вам потрібно буде організовувати окрему групу, яка підійде до конкретної ситуації. Простий приклад — коли перед вами безліч ворожої техніки, знадобиться багато вибухівки, не обійтися і без Медика, і вже тим більше знадобиться Підтримка.

Все зводиться до того, що вам потрібно буде робити вибір перед тим, як відродитися. До цього ми прагнемо. Змушувати робити вибір і адаптуватися під ситуацію. Ми хочемо, щоб ви вшановували свій внесок у перемогу.

Всі тільки й говорять, що про конях. У грі вони будуть окремим типом «техніки»?

Це найперше, над чим ми почали працювати при створенні нової Battlefield. Таким чином, ми трохи змінили масштаби доступною техніки. Це щось зовсім нове для франшизи і так хвилююче. Те, що можна взяти в будь-який час. Ми можемо багато чого обговорювати з того, що бачили. Але відповідь: Так, вони будуть грати ключову роль.

Я деколи навіть уявляю 64 гравця, і всі вони на конях, накидаються один на одного. В моїй голові це виглядає кумедно і весело.

Так! Так, точно. Саме. Так і є! Я не можу зараз вдаватися в подробиці. Але я з вами згоден. Це буде дивно.

bf1-network-005

Схоже, цього разу ви вирішили зробити особливий акцент на ближньому бою. Одна штикова атака чого вартий. Але є інші зміни?

Ви можете вибирати зброю ближнього бою з широкого списку – від лопат до мечів. І кожен предмет тут по-різному впливає на ігровий процес, має свою швидкість, свою міць. Деякий зброя здатна пробити двері, якийсь немає. Якісь повільні у використанні, але зате більш смертоносні, і навпаки. Ви обов’язково знайдете той тип зброї, який найбільше підходить особисто вам. Ну а взагалі дуже круто укладати противника багнетом.

До речі, як це працює в грі?

Спершу ви встановлюєте багнет на зброю, заряджаєте все і вперед! Кожен, хто встане на вашому шляху, з великою часткою ймовірності пошкодує про це.

А якщо промахнувся?

Значить промахнувся. Це додає ще один аромат тісним битв. Я не знаю, що мене чекає за цим кутом, але я продовжую бігти. Такого у нас ще не було. Перш найбільш ефективним способом здавалося выглядывание з-за рогу з дробовиком. Але тепер, з даними зброєю, у нас з’являється дещо інший вибір.

І ви можете бити людей по голові лопатою.

Так! Це, звичайно, кумедна штука. У них тоді були всі види дивних, химерних і часто досить брутальних речей в якості зброї ближнього бою. І все це різноманіття доступно гравцям.

Вони робили свою власну зброю і використовували те, що явно не було призначене для битв. Але в тому була своя необхідність. І мені здається, це додасть унікальний смак грі.

bf1-network-003

Ви говорили, що гра розповість нам історію кількох персонажів. Але як саме це буде виглядати? Будемо ми перемикатися між персонажами?

На цей раз все буде по-іншому. Я не можу вдаватися в подробиці, але скажу, що вам належить досліджувати безліч різних історій з різних ракурсів. Ми воліємо не мати історію, яка скаче по всьому світу. Нам потрібні особисті історії, викликають відчуття взаємозв’язку, асоціації. Історії, які ми можемо розповісти в тих місцях, де вони мають сенс бути.

Наприклад, в трейлері ви могли бачити одного з персонажів (насправді, їх там декілька) – героїню на коні. Її історія розгортається в Аравійській пустелі. І тут геймплей буде мати кілька присмаків, кілька різних тематик. Так що все це справа буде відчуватися інакше, відмінно від попередніх кампаній.