«Проштовхуючи інновації, ви втрачаєте інші речі» — Глава EA про проблеми BF4

0
3

Кілька днів тому Генеральний директор Electronic Arts Ендрю Вілсон (Andrew Wilson) вийшов на сцену інтерактивного фестивалю SXSW в Остіні, щоб розповісти про Titanfall і поміркувати вголос про інших популярних тайтлах видавництва.

«Створювати ігри дуже важко … коли ви проталкиваете інновації, ви втрачаєте інші речі. Ми змінили наш процес», — Вілсон відповів на питання фаната про проблеми запуску Battlefield 4 і Sim City, які, на думку гравця, явно нашкодили популярним брендам.

Генеральний директор не уточнив, як саме в EA підійшли до зміни «процесу», але додав наступне: «Наша увага зосереджена на досвіді гравця. Центром кожної революції в нашій індустрії завжди залишається геймер … Дух «Інді» дуже важливий для всієї індустрії. А я прийшов з маленької студії, і завжди намагався зрозуміти, як просувати інновації. EA дала мені такий шанс. Я занурився в ігри, в які грають мільйони людей … У мене є величезне бажання знову «закачати» в EA дві речі: перша — підприємницький дух, і друга — розуміння НАВІЩО ми робимо те, що робимо. Чому це ми приходимо на роботу кожен день? Ми вважаємо, що інтерактивні ігри є найкращою формою розваги на планеті».

По темі:
— EA: Бренд Battlefield не постраждав із-за проблем BF4
— Креативний директор EA: Реліз Battlefield 4 виявився дуже успішним