Придушення: як воно працює? (переклад)

0
5

Привіт, бійці, я Undeadpixels — дизайнер DICE LA, відповідальний за зброю, гаджети і транспортні засоби. Ви побачитеся зі мною ще не раз, але сьогодні я хотів би зірвати покриви з придушення. Перш ніж я почну працювати над ним, хочу переконатися, що ви розумієте, як це працює. (Всі значення, вказані в статті, використовуються в даний момент).

Техніка придушення:

Навколо голови бійця розташована сфера діаметром 1,5 метра. Будь проходить через неї снаряд впливає на ступінь придушення бійця. Відсоток впливу змінюється від 100% в центрі сфери (постріл в голову) до 0% у самого краю. Придушення вимірюється від 0,00 до 1,00 і не впливає на бійця до тих пір, поки його значення не досягне 0,2. Стрілянина в голову (або поруч) з відстані 12 метрів з АК12 додає по 0,03 пункту за постріл. Це означає, що достатньо 7 пострілів поруч з головою, щоб почати відчувати на собі деякий придушення. Так як вплив зменшується ближче до країв сфери, якщо ви промахнетеся на метр, то вам потрібно майже повний магазин, щоб почати пригнічувати, або мета буде мертва до того, як буде пригнічена.

Ось приклади того, як виглядає придушення в режимі розробки:


Робота над придушенням в режимі розробника

На скріншоті:
Значення придушення: Поточне значення придушення (0,00 — 1,00)
Нижній поріг: якщо значення падає нижче цього порога, ефект придушення відключається
Верхній поріг: якщо значення стає вище цього порогу, ефект придушення включається
Інше: ці рядки показують поточні значення і змінюються лише тоді, коли боєць стріляє. Вони не використовуються в даних прикладах.

Приклад того, як працює придушення при одиночному пострілі на короткій дистанції з AK12:


Приклад 1

Одна куля, пролетівша повз, випущена на короткій дистанції з AK12.


Приклад 2

На скріншоті:
Одна куля, пролетівша повз, випущена на короткій дистанції, але далі, ніж на прикладі 1, з AK12.

Значення придушення бійця також змінюється в залежності від дистанції. Придушення зменшується на близьких дистанціях і підвищує шанси «притиснути» снайпера, якщо він знаходиться далі вашої ефективної дистанції .

Приклад одиночного пострілу з AK12 в сферу придушення на довгій дистанції:


Приклад 3

На скріншоті:
один постріл з AK12 на дуже довгій дистанції. Чи бачите ви сферу придушення?

Що відбувається, коли вас пригнічують:
(активується при значенні 0,2 і лінійно збільшуються до 1,00)

— Віньєтка
Затемнення по краях екрану, яке було відключено на низьких налаштуваннях ПК і консолях минулого покоління. Цей ефект повністю включається при значенні 0,67 і не має видимих змін при придушенні від 0,68 до 1,00.

-Розмиття в русі
Цей ефект комбінується з віньєткою, працює за тим же правилам і також відключений на низьких налаштуваннях ПК і консолях минулого покоління.

— Збільшення віддачі
Віддача збільшується до 50% вертикальної і 100% горизонтальній при придушенні 1,00. Модифікатори атачментів не впливають на ці значення.

— Коливання
Впливає на видимість прицілу снайперської гвинтівки. Ви не можете затримати дихання, але ви можете побороти це, коригуючи приціл.

— Вздрагивание
Коли ваш приціл «стрибає» з боку в бік. Ефект з’являється, коли ступінь придушення різко змінюється.

— Призупинення відновлення здоров’я
При будь-якому значенні придушення, відмінного від нуля, ви знаходитесь у бою, тому ваше здоров’я не буде відновлюватися до тих пір, поки придушення не буде перервано.

Те, що я б хотів змінити для початку:
— Прибрати модифікатор віддачі в прицілюванні
— Зменшити модифікатор віддачі «від стегна»
— Зменшити коливання прицілу при використанні сошок
— Прибрати вздрагивание
— Змінити сферу і циліндр

Я сподіваюся, що дана стаття проллє світло на техніку придушення для всіх, хто його не розуміє. З нетерпінням чекаю зворотного зв’язку.

Оригінальна стаття: http://cte.battlelog.com/bf4/forum/threadview/2985968005114482760/