Rainbow Six: Siege — перші враження

0
94

Минуло вже кілька днів з моменту офіційного запуску бета-тесту Rainbow Six: Siege, залишилося ще пара днів до кінця і тому можна нарешті відірватися від ламання стін штурмового альпінізму, щоб поділитися своїми першими враженнями. Гра представляє з себе бої 5vs5, де терористи в черговий раз стикаються з контр-терористами, але пропонуючи гравцям свої тактичні можливості. Якщо ви не змогли зануритися в ці баталії, або просто забули про бете, то я з радістю допоможу вам познайомитися з грою максимально близько.

Я є великим любителем усіляких шутерів від першої особи і з цікавістю ставлюся до будь-якого з таких проектів. Всю свою геймерську життя я відточую навички стрільби як у військових екшенах, так і у всіляких футуристичних бойовиках. Починаючи від скажених Quake і Unreal Tournment, і закінчуючи більш повільними ArmA і Battlefield. У жанрі First Person Shooter (він же шутер від першої особи) складно здивувати, адже по своїй суті вони всі схожі, відрізняючись лише дрібними особливостями кожної окремої гри.

Але давайте нарешті вже перейдемо до огляду нашого гостя. Отже, бета пропонує нам три режиму, чотирнадцять операторів (місцеві класи) і три карти з масштабною разрушаемостью. Серед режимів можна знайти класичне розмінування бомби (Disarm Bomb), оборона 2х точок (Secure Area) і кооперативна місія проти кількох десятків терористів під контролем штучного інтелекту (Terrorist Hunt). Перші два режими заточені під битви 5vs5, а ось полювати на комп’ютерних терористів можна в якому завгодно складі до 5 чоловік, можете побути навіть самотнім вовком випробувавши себе в ролі Рембо.

По суті, обидва перших режиму мало чим відрізняються, і мета обох команд зводиться скоріше до вбивства супротивників, ніж захопленні/обороні точки або розмінування бомби. Але є те, що відрізняє Siege від інших ігор з подібними режимами — тотальна разрушаемость. Це надає широкі тактичні можливості, але про них поговоримо пізніше.

Ваша гра починається з вибору вашого оператора, тобто класу, саме він визначає стиль вашої гри на найближчий раунд, ну або, принаймні, так було задумано. Кожен клас має свою унікальну здатність, що відрізняє його від інших. Ви також можете вибрати інше спорядження за смаком. На швидкість рухів персонажів впливає тип їх броні, тобто легкий, середній або важкий. Розберемо на прикладі одного з брутальних важких класів — Fuze.

Fuzeapercu

Fuze є важким класом, а значить швидкість його пересувань сама мінімальна, але це йому абсолютно не заважає, адже він свого роду танк. Але крім швидкості пересування, його вага впливає і на швидкість його бойових навичок. Більш легкі класи є відмінною мішенню для місцевих танків, так що їм доведеться бути більш акуратними і обережними. Спеціальна здатність класу FUZE — підривної пакет, який перед вибухів закидає в кімнату 4 гранати вибухають при контакті. А якщо об’єднати зусилля з оператором Twitch (який має при собі безпілотника засекающего супротивників), то ви зможете обіграти відмінну тактичну ситуацію.

Як я вже говорив раніше, Siege відрізняється від своїх побратимів шутерів повністю руйнується середовищем. Звичайно, разрушаемость не новинка і давно вже присутня у багатьох іграх, але розробники Siege постаралися зробити на ній акцент, змушуючи гравців використовувати цю можливість у своїх стратегічних цілях. Зруйновано може бути все, що не зроблено з товстого бетону або сталі, але навіть армовані матеріали можуть бути знищені завдяки класу Thermit і його, як ви вже здогадалися, термитным зарядам.

Все це означає, що ви здатні самі переписувати правила гри. Створюйте свої снайперські гнізда, спостерігайте за нічого не подозревающем ворогом, влаштовуйте засідки і повністю контролюйте ситуацію. Оточення працює на вас, використовувати його максимально ефективно. Зміцнюйте стіни і змушуйте ворога пройти через замінований прохід, шпионьте через маленькі отвори і приймайте непроханих візитерів. Багато класи дарують безліч можливостей і комбінацій. Кожен матч буде відрізнятися від інших, хоч вони і проходять досить швидко і динамічно.

2556190-r6s_screen_rappelbreach_e3_140609_4pm_1402348646

Кожен матч починається з підготовки, на яку дається пів хвилини. Загін терористів барикадують двері і вікна, встановлюють заглушки, розкладають колючий дріт, влаштовують свої гнізда і взагалі готуються до урочистого прийому відвідувачів. В цей же час, загін контр-терористів влаштовує перегони на своїх радіокерованих роботах і хаотично носяться по локації у пошуку цілей (це можуть бути вороги, яких можна позначати, бомби, точки, заручники та інше) мимохідь оглядаючи оточення і намічаючи план штурму. Динаміка штурму наростає по мірі наближення до мети, перестрілки починають набирати обертів, всюди літають тріски і ви не встигнете отямитися, як все закінчиться. Перемога і поразка тут балансують на дуже тонкій грані.

Однією з тактичних можливостей нападників є штурмовий альпінізм, яка дозволяє забиратися на дахи і швидко проникати у вікна заставая супротивника зненацька або зовсім буквально звалюватися на них зверху. Повиснувши на тросі, ви зможете оглянути кімнату під будь-яким кутом перед тим, як до неї увірватися, або повисіти головою вниз і обдумати наступний крок. Загалом, комбінуйте навички скелелазіння для відточування ідеальної тактики проникнення.

Крім того, як навколишнє середовище реагує на ваші дії, є ряд ефектів, які ще сильніше занурюють вас в перестрілку. Відмінним прикладом будуть світлошумові гранати, які мають дуже реалістичний ефект. Вибухнула граната офарбить ваш екран в білий колір в супроводі з оглушливим дзвоном, який дійсно вас дезорієнтує. Вибухи від зарядів і бойових гранат не менш вражаючі.

R6S_Screenshot_8_196954

Загалом, варіанти для тактичного творчості зашкалюють, але команді доведеться діяти максимально згуртовано і тут вам дійсно знадобиться зв’язок зі своїми тиммейтами. Хоча самотні вовки також зможуть зробити свій внесок в перемогу, якщо будуть діяти обдумано і адекватно. Любителі динамічних шутерів напевно залишаться задоволені. У грі є приємна візуальна картинка і прекрасна звукова частина, яка дійсно дозволить вам чути кожен крок і дію супротивника і максимально точно розуміти де він знаходиться і чим займається.

Звичайно, в грі присутні мінуси і проблеми з балансом. Одним із прикладів — це поліцейський щит, змушує противника зненавидіти вас. Сховавшись за щитом, ви стаєте машиною смерті і при наявності достатніх навичок вбити вас буде дуже важко. Тримаючи щит перед собою у вас є можливість стріляти з пістолета, який без проблем вбиває будь-якого противника з пари-трійки влучень. Один з класів має газоваю граната, яка за секунду накриє кімнату димом і за пару митей вб’є всіх бійців не захищених респіратором (який, до речі, не можна взяти в екіпіровку і є лише у певних класів). Дріб дробовиків тут має дивну балістику, вбиваючи ворогів за укриттями, то не завдаючи істотної шкоди після потрапляння впритул. У грі дуже незручна система матчмейкинга і система загонів. І все це доповнюється довгими підготовками перед матчами, які найчастіше тривають довше ніж сам бій.

Шанси у гри є. Причому шанси стати успішною, так і піти в забуття. Дякую за увагу. Удачі вам в ваших віртуальних світах.