Один з користувачів популярного соціального новинного порталу Reddit.com вирішив, що раз у додатку Battlefield 3 End Game одного разу з’явився режим «Повітряне перевагу», в якому пілотам ніхто не погрожував з землі, то в Battlefield 4 просто необхідно запровадити режим морських битв. І, будучи любителем водних баталій, гравець не тільки придумав назву «майбутнього» режиму — Морський контроль (Sea Control) — але і пофантазував на цю тему.

Забігаючи вперед скажемо, що його пропозиції викликали масу схвалень і обговорень серед користувачів Reddit. Тому ми і вирішили поділитися з вами думками одного шанувальника серії Battlefield.

Далі піде переклад.

Морской бой 21 века

Подібні картинки передають те, що ми уявляємо, коли мова заходить про морських битвах 21-го століття. Це обов’язково авіаносець, есмінець, ракети середньої дальності і т. д. Але я вам хочу сказати, що залишилися ще ті місця на планеті, де існує «олдскульний» Морський бій з поєднанням сучасних технологій. Так, на кордоні між Північною і Південною Кореєю військові кораблі, як і раніше використовують стару-добру морську артилерію. І це ті знаряддя, які легко можна буде перенести в геймплей Battlefield 4.

Желтое море и Battlefield 4

Жовте море, що омиває береги КНДР і Республіки Корея, має такі особливості, як, наприклад, велика кількість морських скель. Я думаю, це допоможе зробити Battlefield дуже динамічним.

Морские сражения в BF4

Ось моя ідея того, як повинен виглядати морський режим в BF4. По суті, це щось на зразок Царя Гори з кораблями, відкритими базами і оборонними можливостями обох сторін, в цілях припинення безрейпа.

Легке судно (найчисленніша техніка на карті (10~12?))

1811 04

Це сторожові катери «Chamsuri» — човни з «легким» озброєнням.
Належать Зеленій команді.
Вони більш швидкі, маневрені і точні, порівняно з човнами Червоної команди.
Анлок: Тепловізор, стабілізатор гармати, бронебійні снаряди і т. д.

1811 05

Це бойовий катер Taechong-II.
Належить Червоній команді.
Він повільний, не настільки маневрений і менш точний, зате має кращу зброю і броню.
Анлок: Стабілізатор гармати, скорострільність, фугасні снаряди і т. д.

Середня судно (по 2-3 одиниці для кожної сторони)

1811 06

Це швидкохідний патрульний корабель класу Gumdoksuri.
Належить Зеленій команді.
Переміщається швидко, але має слабку броню.
Анлок: Тепловізор, стабілізатор гармати, бронебійні снаряди, протикорабельні ракети (для ганнера) і т. д.

1811 07

Корвети.
Належать Червоній команді.
Тихохідне, але добре озброєне і броньоване судно.
Анлок: Тепловізор, стабілізатор гармати, бронебійні снаряди, протикорабельні ракети (для ганнера) і т. д.

Важке судно (1 для кожної сторони)

Воно може спробувати надати допомогу в збереженні контролю над морем, безпосередньо беручи участь у битві, або може прикривати спину.
Втрата такого корабля тягне за собою втрату відразу 50 тікетів, або щось на кшталт. Будучи один раз знищеним, судно до кінця раунду більше не з’явиться. Це буде дуже нагадувати режим «Титан» з Battlefield 2142, але тільки на знищення корабля гра не закінчується.

1811 08

Корвет Pohang.
Належить Зеленій команді.
Має на озброєнні протичовнові глибинні бомби для ураження важкого ворожого судна.
Анлок: Глибинні бомби, тепловізор, стабілізатор гармати, бронебійні снаряди і т. д.

1811 09

Підводний човен класу «Romeo».
Належить Червоній команді.
Це може бути не обов’язково субмарина, а той же Корвет. Але, як мені здається, так буде набагато цікавіше і напевно підвищить продажі гри.
Має на озброєнні торпеди для ураження важкого ворожого судна.
Анлок: керована торпеда, міни, перископ і т. д.

1811 10

Це просто мої ідеї та бажання. Режим гри не обов’язково повинен втягувати у конфлікт обидві Кореї. Але це єдина територія, де подібний ігровий розклад має сенс.

Мене дійсно цікавить та унікальна військова обстановка, яка тримається між Північною і Південною Кореєю ось уже впродовж 60 років. Особисто я думаю, що ці країни недостатньо представлені у відеоіграх. І всякий раз, коли вони там з’являються, то постають перед нами у вкрай нереальному образі.

Починаючи з Battlefield 2 я чекаю доповнення, в якому з’являться Південь і Північ. Мені здається, що з їх участю можна зробити дуже цікаві карти або режим. Може бути, коли-небудь моя мрія збудеться.