Результати 2-го кварталу 2017 фінансового року компанії Electronic Arts

0
2

Пару днів тому для компанії Electronic Arts завершився другий квартал 2017 фінансового року (який тривав з 1 Липня по 30 Вересня), і нижче ви можете ознайомитися з головними фінансовими результатами кварталу.

revenlossea

Ендрю Вілсон (Andrew Wilson), генеральний директор EA, звітуючи перед інвесторами під час прес-релізу, заявив, що квартал пройшов «відмінно» і цілком може похвалитися результатами Battlefield 1 і Titanfall 2, які стали найбільш рейтинговими іграми на сучасному поколінні консолей.

Другий квартал пройшов для нас відмінно, виразно продемонструвавши успіхи в лінійки ігор EA Sports, де з’явилося безліч нових гравців як на консолях, так і на мобільних пристроях. За видатні досягнення кварталу ми зобов’язані тайтлам Battlefield 1 і Titanfall 2, які дозволять розвивати кіберспортивной напрямок і наш перший досвід віртуальної реальності в недалекому майбутньому. Гравці повинні бути задоволені нинішнім проведенням часу. — заявив Ендрю Вілсон.

Крім Уілсона, з коментарями виступав і Блейк Йоргенсен (Blake Jorgensen), який в даний момент займає посаду фінансового директора. Йоргенсен говорив про те яке сильне становище займає FIFA 17 і продемонстрував зростання ринку мобільних ігор.

Чистий дохід в цьому кварталі був навіть краще, ніж ми очікували на основі динаміки FIFA. Цьому посприяв сильний щорічне зростання мобільної платформи. Тепер ми підвищуємо наші річні прогнози, грунтуючись на хороших результатах FIFA 17. — прокоментував Блейк Йоргенсен.

Крім основних результатів, ви можете ознайомитися з ключовими моментами з прес-релізу, які демонтують фінансові досягнення EA в минулому кварталі. Тут також згадується Battlefield 1, онлайн якої був в 2 рази вище ніж в Battlefield 4, в розрахунку на перший тиждень після релізу.

• Чистий дохід склав $4.507 мільярда, з щорічним збільшенням зростання на 8% за останні 12 місяців.
• За перший тиждень в Battlefield 1 було в два рази більше гравців, ніж в Battlefield 4, і ця різниця продовжує зростати.
• За перший тиждень в FIFA 17 з’явилося на 20% більше гравців, у порівнянні з FIFA 16, крім того, 2/3 всіх гравців FIFA 17 взяли участь у новому сюжетному режимі «Історія».
• Сума чистого доходу від FIFA, Madden NFL і Hockey Ultimate Team зросла на 15% в розрахунку на останні 12 місяців і при порівнянні з минулим роком.
• В 138 країнах, мобільна гра FIFA Mobile вийшла на 1 сходинку в розділі безкоштовних ігор в App Store.
• Titanfall 2 удостоїлася рейтингу 90% і вище від більш ніж 40 найбільших видань.
• Чистий прибуток за другий квартал склав $898 мільйонів. 63% ($566 мільйона) від всієї виручки довелося на цифрові продажу. Разводненные збитки (збитки внаслідок конвертації цінних паперів) у розрахунку на акцію склали $0.13, при прогнозі в $0.17.
• Чистий дохід майбутнього періоду склав $200 мільйонів, з яких $80 припадають на цифрові продажу.
• Дохід у готівковій формі від операційної діяльності склав $109 мільйонів. За останні 12 місяців потік готівки склав $1.1 мільярду.
• У другому кварталі EA викупила 1.6 мільйонів акцій на суму $127 мільйонів.

Нижче ви можете ознайомитися з попереднім планом релізів по кварталам на поточний фінансовий рік. Mass Effect: Andromeda, як ми бачимо, запланована на останній четвертий фінансовий квартал (період між 1 Січня по 31 Березня 2017 року).

titleseapipeline

Ну і за традицією, EA підготувала для вас інфографіку з найцікавішими статистичними даними з минулого кварталу.

Залишайтеся з нами і не перемикайтеся!
infoea2qa