Що принесе нам вересневий патч?

0
2

Ком’юніті-менеджер Вінсент Вукович розповів про деталі наступного патча, реліз якого планується у вересні цього року, якщо все піде добре.

Нагадаємо, що в даний момент над Battlefield 4 трудиться команда з DICE LA. Студія старанно працює над грою, виправляючи помилки і вносячи нові поправки. Ось невеликий список того, чим зараз вони займаються:

Загальні ігрові поліпшення
Твіки для ігрових режимів: Штурм, Винищування, Змагальне Винищення (Obliteration Competitive), Захоплення прапора, Штурм Авіаносця.

Візуальна віддача
Перехрестя прицілу ближньої та середньої дистанції тепер не рухаються разом із зброєю, проте розкид і зниження траєкторії кулі все ще залишилися.

Рух солдатів
Вносяться зміни до руху солдатів, щоб була відповідність з Battlefield 3, але без погіршення візуальної складової. Ці зміни допоможуть втекти від небажаних перестрілок.

Крім того, ми послабили реакцію на потрапляння в солдата, коли він сильно повертав голову при отриманні поранення, в режимі перегляду від 3го особи.

Спрощення інтерфейсу
Щоб зробити ваш екран менш захаращеним різною інформацією, ми додали кілька налаштувань, ви зможете налаштувати відображення тільки самого важливого, відключивши все непотрібне.

Поліпшення механіки воскресіння
Особливу увагу було приділено відродженню полеглих, ми хочемо зробити цю механіку простіше і зрозуміліше. Ми додали звук повідомляє про повній зарядці дефібриляторів, таймер часу відродження і поліпшення у відображенні stick-фізики.

Поліпшення «Неткода»
Відмінності в пинге, обміни і смерті за укриттями тепер не так актуальні, завдяки зниження часу обробки шкоди на стороні клієнта.

Автоматичне включення оновлення високої чіткості (High Frequency Update) буде задіяна на всіх платформах, включаючи Xbox 360 і PS3. Таким чином буде знижена затримка нанесення та отримання шкоди між клієнтами.

Баланс техніки
Ми плануємо розібратися в тому, яку техніку необхідно посилити, а яку послабити.

Баланс зброї
Ми зосередилися на створенні єдиного Time to Kill (Час на поразку або як довго в середньому відбуваються перестрілки). Зміни торкнулися візуальну віддачу, реакцію солдата на отримання поранення і поліпшення «тикрейта» («принцип роботи тикрейта схожий на принцип відображення fps, от тільки різниця тут не у відображенні картинки, яку ви бачите, а відображення картинки, яку бачить сервер. Тобто чим вище тикрейт, тим частіше сервер оновлює інформацію про події і тим частіше ви отримуєте актуальну інформацію» — прим. перекладача) шляхом зміни значень шкоди і віддачі.

Придушення тепер також доопрацьовано.

Що далі?
Наступний крок на CTE буде називатися «Командна гра». Ми зосередимося на поліпшення всіх складових командної гри, починаючи з Командира, загонів, поліпшень на полі бою і поліпшення ігрових режимів, ну і виправлення багів, куди без цього.

Приймайте участь на CTE
Щоб стати частиною спільноти, завдяки якому гра стає краще, тестувати нові введення і стежити за покращеннями, вам потрібно приєднатися до Battlefield 4 CTE.

Особисто я вже чекаю цей патч. Це дійсно саме ті виправлення, які зроблять гру трішки краще. А що скажете ви з приводу всього цього? Не соромтеся ділитися думкою в коммент-секції нижче.

І, звичайно ж, залишайтеся з нами і слідкуйте за новинами, щоб завжди бути в курсі останніх подій.