Що сталося з QA-відділами?

0
2

Пройшла половина 2015 року, а гідних ігор вийшло вже не мало. І більш того, багато гідні гри чомусь не шкодують своїх гравців. The Witcher 3, Dying Light, Bloodborne, і багато інших ігор, не говорячи вже про ігри минулого року, які були не краще в плані продуктивності. Реліз за релізом, гравці стикаються з проблемами оптимізації та працездатності. Хіба не треба їх вирішувати?

З кожним роком ігри стають більш технологічніше і масштабніше, пропонуючи все більше геймплейних можливостей, викликаючи ще більше проблем. Це означає, що потрібно більше приділяти уваги роботі цих нововведень, не кажучи вже про вирішення старих проблем, які тягнуться з минулих ігор. Але остання тенденція наводить на роздуми, що увагу приділяють лише одиниці.

Проблемы мультиплеера в HALO: MCC затронули многих игроков

В університеті з перших курсів вбивають у голову сувору необхідність стежити за якістю вихідних матеріалів, що постпроизводстве спрощує роботу над кінцевим продуктом. Простіше кажучи, якщо робити все правильно, то в майбутньому можна заощадити багато часу. Відкладати на потім не можна, інакше одного разу спливуть підводні камені. Ігнорування проблеми і відкладання, неминуче призведе до поломки кінцевого продукту.

Assassins Creed: Unity, F1 2015, Project CARS, Batman: Arkham City, Mortal Kombat X, Halo: The Master Chief Collection і Battlefield 4. Колекція з різних ігор, у кожної свої розроблювачі і власний рівень бюджету і ресурсів. Одне їх об’єднує: у всіх є серйозні послерелизные проблеми.

Всім вже відомо, що у випадку з Batman: Arkham City, над портированием працювала студія Iron Galaxy, що складається з дюжини людей. Якщо ви не жили в печері останні кілька тижнів, то, ймовірно, чули про скарги на скачки fps і вильоти в bsod через 10 хвилин гри. І все це відбувалося на комп’ютерах з потужністю, достатньою для контролю за космічною станцією.

Релиз Batman: AK на PC можно сравнить с катострофой

В результаті гра була знята з продажу скрізь, включаючи рітейлерів. WB і Rocksteady не стали відмахуватися і взяли на себе відповідальність за подію. І невже ніхто в студії навіть не намагався попередити всіх, що гра має проблеми. Мені завжди здавалося, що розробники мають подання про те, чим вони займаються і наскільки добре все працює. Якщо це так, то чому ми досі потерпаємо від проблем в іграх?

Ні для кого не секрет, що розробники є комерційними організаціями. Завдання розробників створити і випустити гру. Все просто. Деколи студії навіть постають перед складним вибором «або випускати гру, або закривати студію». І, як правило, студії піклуються лише про себе. Вони випускають гру і розуміють, що робота ще не закінчена і прийшов час робити патчі. З одного боку, довіра до студії різко падає, а з іншого студія отримує гроші і продовжує спокійно працювати не піклуючись про фінансових потребах.

До того ж, игропром все ще на ранній стадії розвитку. Нове покоління консолей змусило трохи почекати і продовжує змушувати. Адже ігри, які дійсно можна назвати «некст-ген» вийдуть не раніше ніж через рік, а то і два. І весь цей час розробники будуть вирішувати проблеми, з якими раніше вони ніколи не стикалися, або взагалі ніхто не стикався. І на їх рішення потрібен час, а без грошей цього часу у них не буде.

Долгие месяцы разработчики бились над проблемами в Battlefield 4

Та ні, це не нормально. Споживач сплачує за товар і хоче, щоб він був якісним. Звичайно, сервіси захисту споживачів, на кшталт «Повернення коштів в Steam», це відмінний спосіб покарати розробника, але чому саме Valve піклується про це? Це не їх проблеми.

Будь-яка людина, який довгий час працює над будь-яким проектом, хоче, щоб у підсумку все було добре, інакше час було витрачено даремно. І виходить, що де-то вирішили, що якість відходить на другий план і важлива лише прибуток. І я не думаю, що більшість розробників не хвилює те, над чим вони працюють. Очевидно, щось має змінитися. Довіра споживачів не та палиця, яку можна гнути до нескінченності, адже в підсумку вона дійде до критичної точки.

Некоторые баги в Assassin’s Creed Unity похожи на ночной кошмар

Переклад статті від James Swinbanks