Доповнення, мікротранзакції, аддони та інші плюшки вже стали сучасним стандартом для багатьох ігор і абсолютно різних розробників, і EA тут не виняток. За один цілком звичайний рік EA заробляє більше $1.3 мільярду лише за продаж додаткового контенту, про це свідчить Блейк Йоргенсен (Blake Jorgensen), фінансовий директор компанії.

Завівши розмову з Морганом Стенлі (Morgan Stanley), одним з інвесторів, Йоргенсен докладно описав успішність категорії додаткового контенту, в яку входять усіма нам відомі сезонні пропуску, набори карт, і інші мікротранзакції.

На додатковому контенті ми заробляємо більше $1.3 мільярду. При цьому, половина припадає на Ultimate Team. — каже Йоргенсен.

Ultimate Team — це найбільший і найбільш успішна система створена компанією, яка включена в такі франшизи, як FIFA, Madden, і NHL, і забезпечує гравців можливістю купувати, продавати і торгуватися з іншими гравцями спеціальними картками або внутрішньоігровий валютою.

Чому Ultimate Team настільки успішною? А всьому причина людська натура, як заявляє сам Йоргенсен. Багато гравців люблять і бажають щось збирати і надалі цим торгувати. До того ж, який гравець не хотів би бути кращим за інших?

Набагато менше прибутку припадає на мобільний сектор, там крутиться всього $650 мільйонів прибутку, сервіси з підписками приносять компанії взагалі копійки, якісь жалюгідні $300-400 мільйонів прибутку, і зрештою цифрові продажі ігор, на них відводиться всього 25% від усіх проданих копій будь-якої гри.

Таким чином, $1.3 мільярду непогано так впливають на дохід від цифрових продажів для EA, що загалом становило приблизно половину від всього доходу компанії в 4 кварталі.