Star Wars Battlefront — це більше ніж мод для Battlefield

0
2

Патрік Бах дав інтерв’ю для Eurogamer під час эвента Star Wars Celebration. В інтерв’ю мова пішла про зв’язок Battlefield і Star Wars, як вони перетинаються, чим відрізняються і яку мету переслідує студія.

Спочатку, ідея розробки гри з серії Star Wars була не з метою створити Battlefield по всесвіту Star Wars, DICE знайшли в цьому можливість спробувати себе в чомусь новому.

Головним пріоритетом для DICE є справжність всіх об’єктів в грі, як і для режисера Джея Абрамса. Абрамс будує реальних роботів для знімального майданчика, які будуть рухатися і обертатися, а DICE будує віртуальні моделі на основі реальних фізичних за допомогою технології фотограмметрії. Щоб гра була максимально наближена до фільмів, студія отримала доступ до архівів LucasFilm і Skywalker Sound. Технологія фотограмметрії та 3D-сканування не новинка для розробників ігор, наприклад, велика частина гри «The Vanishing of Ethan Carter» побудована на таких технологіях. Сканування реальних речей зробить деталі, зброю і моделі персонажів максимально реалістичними.

star-wars-img-3

Все це, безумовно, дуже добре. Але студії DICE ми знаємо за багаторічною серії Battlefield, напевно у багатьох вже зараз виникають побоювання про те, що Star Wars буде схожий на «БФ з джедаями».

Дозвольте мені повернутися до того, з чого все почалося. — Каже Бах — Вся ідея створення Star Wars Battlefront побудована на двох моментах. По-перше, це Star Wars. Ми не будемо відхилятися від початкових ідей і придумувати щось своє. По-друге, ми працюємо з LucasFilm, у нас щоденний контакт з ними, ми обговорюємо будь-які дрібниці. Це круто, що ми так тісно пов’язані з ними.

Ми почали все з абсолютно чистого аркуша, поступово заповнюючи його новими деталями, які не йшли в розріз з каноном. Гра повинна бути схожа на всесвіт Star Wars, адже саме цього чекають від неї. Але це не означає, що ми відмовимося від колишніх ідей, які втілювали раніше.

star_wars__battlefront_by_lestatmd-d8pymga

Дивлячись на дебютний трейлер, складно уявити, що все відбувається в реальному геймплеї. Мало відомо про те, як буде відбуватися керування технікою. Взяти, приміром, Speeder і лісисту місцевість Эндора, як саме буде відбуватися управління, наскільки чуйно і зручно. Відповідь Баха лаконічний:

Це працює, ми зробили це.

У грі не буде одиночної компанії, але будуть різноманітні місії, які можна буде проходити в онлайні з друзями, або в офлайні. Місії будуть побудовані навколо ключових моментів з фільмів.

Це як реконструкція сцени. Звичайно, гравці не завжди зможуть відтворити бій з оригіналу, так що це буде схоже швидше на відтворення ідеї битви або присутності під час тієї чи іншої події

star-wars-battlefront

Не обійшлася гра і без кастомізації. Дизайнер DICE Ніклас Ферграус (Niklas Fergraeus) згадав, що вони хочуть дати гравцям більше можливостей для налаштування своїх персонажів. Гравці повинні «вільно вибирати між екіпіровкою, зброєю і здібностями», щоб дати можливість грати з урахуванням своїх побажань.

«Звичайно, вся кастомізація буде виключно в рамках всесвіту Star Wars. Ви не зможете начепити рожевий плащ на Дарта Вейдера. Це було б весело, але не автентично.»

Але багато поки що залишається загадкою. Як гравці будуть отримувати контроль над Вейдером або Феттом, як вони зможуть пересісти на «Тисячолітній Сокіл», будуть знайомі нам бонуси по серії Battlefield, начебто киллстриков, що буде з грою в майбутньому і які DLC нас очікують. Насправді, про гру відомо не так багато як здається. Але радує той факт, що DICE прагне зберегти зовнішній вигляд максимально канонічним.

the_battlefront_by_kordonal-d698b59

Дебютний трейлер продемонстрував візуальний рівень для гри на PlayStation 4. Багато хто не повірив у це і назвали кадри буллшотами, а хтось і зовсім не побачив ніякої різниці з Battlefield 4.

У продюсера гри Джеспера Нільсена (Jesper Nielsen), більш відомого під ніком TheBikingViking на Reddit, інша думка:

Ви можете дати двом людям або двом командам, одні і ті ж інструменти, і ви отримаєте різний результат. У нашій команді дуже талановиті люди, які витрачають дуже багато часу на створення неймовірно детальної графіки. І роблять вони це не з-за нових технічних можливостей, а з-за відданості до франшизі і з упором на якість, а не кількість. Тому команда домагається таких чудових результатів.

Коли ви подивіться на техніку, зброю, моделі персонажів і на природу, ви побачите величезну увагу до деталей і ретельне копіювання всесвіту Star Wars. Я вважаю, що саме в цьому полягає вся краса гри.

Не обійшли стороною і разрушаемость. У вас не буде можливості зрівняти з землею все, що вам не за смаком. Рівень руйнувань буде схожий на той, що ми бачимо зараз в Battlefield 4. Вона буде, але тільки там де вирішать самі розробники.

Ми додали разрушаемость туди, де вона має сенс. Ми працюємо над створенням чогось автентичного для всесвіту.

Реліз намічений на 17 листопада 2015 року для PC, PS4 і XOne. Володарі доступу до сервісу EA Access на Xbox One зможуть грати на тиждень раніше.