The Division побила Destiny за підсумками 5 днів продажів

0
3

The Division, шутер від студії Ubisoft, зібрав понад $330 мільйонів по всьому світу за перші 5 днів продажів, що зробило його рекордсменом для компанії, так і в цілому для індустрії.

То що The Division займає першому місце в галузі за перший тиждень продажів, для нас це справді досягнення. The Division — це відмінний приклад наших унікальних можливостей з надання захоплюючих ігор, де гравцям цікаво перебувати в складі своїх друзів і спільноти. — каже Ів Гійемо (Yves Guillemot), глава Ubisoft.

Крім того, що The Division побив рекорди продажів для Ubisoft, гра також ставить рекорди по «населенню» ігрового світу. Компанія повідомляє, що піковий онлайн у грі склав більше 1.2 мільйона гравців одночасно. Геймери вже провели у грі понад 100 мільйонів годин.

І, для порівняння, візьмемо Battlefield 4. Ні, краще Destiny від компанії Activision, з якою так часто порівнюють The Division, і яка за перші 5 днів зібрала $325 мільйонів. За повідомленнями Activision, Destiny гравці також провели понад 100 мільйонів годин за перший тиждень після релізу. Але, як би те ні було, ключ для Battlefield 4 ніколи не буде зайвим. Тим більше, на Игросторе він сьогодні продається всього за 999 рублів, і ціни тут непогані не тільки на BF4, але і на багато інших тайтли.

Участь такої величезної кількості гравців також демонструє, що крім усього іншого, наші інвестиції в інфраструктуру і послуги теж окупаються. Ми надаємо дуже якісний багатокористувацький досвід, що так необхідно для гравців. — говорить Стефані Перотті (Stephanie Perotti), віце-президент відділу по забезпеченню онлайн сервісів Ubisoft.

$330 мільйонів, зібрані Ubisoft, є сумою станом на 12 березня по всьому світу, включаючи як цифрові продажу, так і фізичні. Дані зібрані на основі звітів з боку компанії, чартів, начебто GFK Chart-Track, інформації від ритейлерів, а також внутрішніх оцінок.

Тим часом, розробники прикладають максимум зусиль для налаштування балансу в темній зоні, заявивши, що це їх пріоритетна мета.