Torment: Tides of Numenera вийде в ранній доступ в кінці січня

0
86

Сьогодні стартувала «бета» Torment: Tides of Numenera, яка доступна для всіх, хто підтримав розробників дзвінкою монетою. Триватиме тест пару тижнів, приблизно до 17 січня, хоча це не офіційна дата закінчення. Гра розробляється студією inXile Entertainment, під керівництвом Брайана Фарго (Brian Fargo). Як повідомляє сайт http://mmommo.ru — гід по топам онлайн-ігор — даний проект з’явиться в ранньому доступі в Steam 26 січня.

Бета закине вас в початок гри і пройде досить довго. Тестування охоплює вступну частину гри, яку ви, можливо, вже встигли побачити в альфі, а також першу велику локацію — Sagus Cliffs (Сагусовы кручі).

Сагус — це дуже старе місто, побудований на вершині стародавніх споруд. Він роздягнув на п’ять основних районів: Мале коло (Circus Minor), Край утьосов (Cliff’s Edge), Караван-сарай (Caravanserai), і Підземка (Underbelly). Локація дуже багата і містить безліч персонажів, з якими можна поспілкуватися і, можливо, прийняти від них завдання.

Фраго підкреслив, що inXile сподівається отримати від гравців досить відгуків під час бети/Раннього доступу, щоб зробити фінальну гру як можна краще. Зворотній зв’язок була запущена ще при альфа-тесті, тоді надійшло дуже багато корисних відгуків, і Фарго чекає теж саме від бети.

Під час альфи гравці могли зв’язатися з нами прямо з гри, і ми, швидше за все, буде використовувати цей метод знову. Цей спосіб дуже підходить нам. Дуже багато відгуків допомогли нам переробити деякі аспекти гри. Я з нетерпінням чекаю нових унікальних ідей.

Кадри з альфи Torment: Tides of Numenera

Кікстартер компанія Tides of Numenera стала успішною з самого початку. Всього за шість годин, компанія зібрала необхідну їм суму. Збір коштів закінчився в квітні 2013, перевищивши позначку в $4.1 мільйонів, у той час така сума була дуже великою і значущою в історії краудфандингу. Після цього розробники продовжували залучати нові кошти через сайт, зібравши в підсумку $4.9 мільйонів.

Спочатку планувалося випустити гру в 2015 році, але в листопаді її відклали до 2016.

Студії inXile ви можете пам’ятати гри Wasteland 2, яка також збирала кошти в рамках Кикстартера. А в даний момент вони додатково займаються грою The bard’s Tale IV. Студія поступово розширюється і зовсім недавно відкрила новий офіс в Новому Орлеані.