Творець Assassins Creed повертає права на свою таємничу гру і скасовує судовий позов проти Ubisoft

0
43

Патріс Дезиле (Patrice Desilets), творець Assassin’s Creed і в минулому креативний директор Ubisoft, протягом довгих років відстоював свої права на загадкову гру 1666 Amsterdam. І ось, нарешті, Дезиле зміг повернути всі права на гру. Відповідно з умовами угоди, Дезиле скасовує свій позов на $400,000 проти Ubisoft. З цих пір Дезиле може повноцінно розпоряджатися проектом, як творчо, так і в плані бізнесу.

Ми залишили в минулому наші розбіжності. Я і Патріс перш за все зацікавлені у створенні відеоігор і еволюції цієї індустрії. Ця угода стала відмінною новиною для нас всіх. Патріс талановитий дизайнер, ми завжди про це говорили, так що ми бажаємо йому найкращого розвитку в його майбутніх починаннях. — сказав Янніс Маллат (Yannis Mallat), виконавчий директор Ubisoft Montreal/Toronto.

Дезиле радий, що зміг досягти угоди з Ubisoft до суду. Але малоймовірно, що робота над проектом 1666 почнеться прямо зараз, або навіть незабаром. Зараз команда Дезиле в студії Panache Digital Games працює над грою Ancestors: The Humankind Odyssey.

Зараз я можу повністю присвятити себе розвитку Ancestors: The Humankind Odyssey. Поки що це набагато важливіше для мене. Я хочу зробити відмінну гру і показати творчий талант жителів Квебека. І я, звичайно ж, бажаю творчих успіхів всій команді Ubisoft. — каже Дезиле.

Всього кілька днів тому, Ubisoft знову подавала заявку на реєстрацію торгової марки 1666 і на даний момент це найменування закріплено за Ubisoft, але цілком можливо, що база даних ще не оновилася. Сам Дезиле поки що не розповів про своїх планах на проект 1666.

Про проект 1666 взагалі мало що відомо, а вперше про нього стало відомо в 2012 році, а пізніше ця назва фігурувало в документах про банкрутство THQ. Ubisoft викупила всі права на 1666 в ході аукціону з розпродажу активів THQ, заплативши за проект $2.5 мільйони не тільки за 1666, але і за студію THQ Montreal, а також гру, яка тоді мала лише кодова назва Underdog.

У 2010 році Дезиле покинув студію Ubisoft і примкнув до THQ Montreal, а потім, у 2012 році, знову перейшов у Ubisoft з-за того, що студію якраз викупили. Пропрацював він там недовго, до травня 2013 року. Дезиле стверджував, що його просто звільнили з Ubisoft, після чого і почалися ці довгі судові переговори, в ході яких Дезиле намагався повернути собі права на 1666. Ubisoft призупинила роботу над 1666 через судового процесу.

Як говорить Дезиле, 1666 повинна була стати «новим Assassin’s Creed». Дії гри розгорнулися б в Амстердамі в часи життя художника Рембрандта. Вище, в шапці новини, єдиний концепт-арт по грі.