Творець Oddworld: Battlefield 4 вийшов вимазаним у багнюці

0
3

Battlefield 4, м’яко кажучи, мав не найкращий старт. Проблем було настільки багато, що навіть сторонні розробники відеоігор не завжди можуть промовчати.

Творець Oddworld Лорн Ланнинг (Lorne Lanning) вважає, що видавці продовжують випускати недороблені гри на догоду акціонерам, підриваючи нелегку працю розробників і досвід платоспроможних клієнтів.

У інтерв’ю порталу vg247.com Ланнинг заявив: «До біса такий бізнес. Я не бажаю грати з цим бізнесом, тому що це програшний бізнес. Я б не хотів робити ігри і ставати чортовим рабом публічних компаній, які більше дбають про своїх акціонерів, ніж про клієнтів … Чому Battlefield 4 надійшов у продаж? Ви знаєте, що команда [DICE — прим.] ридала? Команда знала, що гра не була готова до релізу. Команда провела дуже багато безсонних ночей, шукаючи будь-які шляхи, щоб це лайно виглядало і гралося добре … Хтось прийняв рішення, що акціонери більш важливі, ніж клієнти. І ми все це бачимо. Як можна так все зіпсувати? Як можна було взяти це чортове скарб і випустити вимазаним у багнюці?»

Однак, видавництво Electronic Arts, яка вклала в одну тільки розробку Battlefield 4 100 мільйонів доларів, явно не поділяє позицію Ланнинга. Так, наприклад, креативний директор компанії вважає реліз BF4 вкрай успішним, а головний фінансовий директор повністю впевнений, що з виходом BF4 сам бренд Battlefield ніяк не постраждав.