У BF4 CTE випробовують нову систему відображення «сцілла» гравця

0
173

Минулого тижня DICE LA дізнавалися думки гравців про визначення «скилловости» Battlefield 4. Ця гілка просто переповнилася повідомленнями і великими ідеями, проблемами і питаннями. Як з’ясувалося, в співтоваристві існує досить багато думок і пропозицій щодо визначення навички гравців. І сьогодні Indigowd з DICE розповів про нову систему відображення скілу.

Отже, як же нам прийти до спільної і єдиної думки на цю тему? Дуже просто — ніяк.

Замість цього ми просто прибрали старе значення «Навик» і замінили його на пелюсткову діаграму «Стиль гри» (Play Style). Це не визначає рівень, а скоріше демонструє те, як ви граєте. Досить просто поглянути на цю діаграму, щоб зрозуміти, що з себе представляє гравець.

Гра за кожен клас має тут свій окремий пелюстка, а найбільш часто застосовуваний відзначений як основний. Але ніхто не забороняє розглянути кожний окремо. Зазначу, що це дуже свіжий реліз, тому можете називати його дослідним зразком. Значення ще потребують налаштуванні, а деякі взагалі можуть бути видалені. Дуже прошу вас надати свій відгук про те, що має бути змінено. Відштовхуючись від ваших уподобань, ми можемо повернутися до старої системи, або продовжити налаштування. Яка інформація від вас вислизає при використанні нової системи, що потрібно додати? Якщо кількість порятунків у штурмовика дорівнює 0, то, можливо, варто замінити відображення цього показника на щось інше? На що? Пишіть всі ваші ідеї і міркування. І зробіть репост цього повідомлення.

І, як завжди, є кілька застережень: це лише дослідний зразок, і він не обов’язково увійде в основний Battlelog. Якщо і увійде, конкретної дати поки немає. Зараз, швидше за все, він містить баги і некоректно працює, тому просимо вас допомогти нам з пошуком цих проблем.

Зараз ця система вже відображається в Battlelog CTE.

Крім того, хочу сказати велике спасибі всім за ваш внесок в обговорення теми скілла і за те, що ви продовжуєте формувати чудове співтовариство!