У Titanfall 2 буде одиночна компанія

0
103

Пару днів тому, Джесс Стерн (Jesse Stern), провідний сценарист Titanfall 2, дав інтерв’ю виданню Forbes, з якого ми дізналися багато нових деталей про гру Titanfall 2. Стерн також працював над першою частиною гри, і сказав, що на цей раз у другій частині буде одиночна компанія (першою її не було), а паралельно буде показуватися спін-офф шоу по ТБ, над яким працює студія Lionsgate. Шоу необхідно, щоб розповісти історію про світ де відбуваються всі дії.

Стерн розповів, що Respawn Entertainment почали роботу над Titanfall 2 на початку 2014 року, але він не впевнений, що гра вийде в цьому році, або навіть на початку наступного. Але якщо вірити останнього фінансового звіту EA, в ході якого Ендрю Вілсон (Andrew Wilson), глава EA, стверджував, що гра вийде протягом 2017 фінансового року. Для EA цей рік розпочнеться 1 квітня 2016 року, а закінчиться 31 березня 2017. А ще Вілсон назвав Titanfall 2 чудовою грою.

Сценарист також розповів про багатокористувацьку частина Titanfall 2, яка стане «набагато краще», і буде доступна відразу на всіх платформах. Перша частина вийшла тільки на Xbox і PC.

Так як у першій грі не було якогось нормального сюжету, то гравці навряд чи зможуть отримати відповіді на всі запитання.

У першій частині у нас не було способу розповісти гравцям про грі, в цьому і полягає її недолік. Хто ви такий? Що ви тут робите? Що тут взагалі відбувається? Ці і багато інші питання оточували гравців, і ми знали на них відповіді, але не могли надати їх гравцям.

Сюжет Titanfall 2 буде побудований навколо «великого колоніального конфлікту», що, загалом-то, дуже схоже на історичні події Американської Революції і Громадянської Війни, але в більш широкому масштабі.

Ми представили, як наступне покоління іммігрантів рухається до нової межі жилої планети. Щоб не опускатися в банальні науково-фантастичні події, ми вирішили підійду до цього питання практично, як будуть виглядати відповідні кораблі, а як будуть виглядати машини, які були спочатку розроблені в якості заміни екскаватором і для роботи на будівництві, на знесення та обробці землі. І найголовніше, як так вийшло, що вони стали ключовою одиницею у війні. Ми надихалися відбулися історичними подіями, і тим, як це може відбуватися з урахуванням прогресу технологій. У Titanfall 2 буде дуже багато сцен, де наука зустрічається з магією, але все буде обґрунтовано, безчесно, по-людськи і реально. — каже Стерн