В Battlefield 4 додана підтримка Mantle

0
2

Запис переміщена з Блогів
Автор: Данило

Сьогодні вийшов новий патч для Battlefield 4 на ПК з підтримкою Mantle. І зараз я опишу подробиці того, як включити і працювати з Мантл:

Як включити Mantle:

Щоб використовувати Мантл, вам знадобиться наступне:
— Бета-версія драйвера 14.1 AMD catalyst..
— AMD Radeon GPU з графічним ядром «Next»
* Примітка: AMD Catalyst 14.1 спочатку підтримує AMD Radeon R9 290X, R9 290, R7 260X і “Кавері” APU.
— 64-розрядна Windows (7, 8 або 8.1)

Якщо у вас є все, описане вище, то ви побачите нову опцію «Графічний API» у параметрах гри. З її допомогою ви можете перемикатися між DirectX 11 і Mantle (не забудьте перезавантажити гру після зміни параметрів).

DICE також був проведений тест Mantle, і ось його результати:

Досліджуваний параметр 1: Одиночна гра 2: Мультиплеер на 64 гравця 3: Одиночна гра (Multi-GPU)
CPU AMD A10-7850K (‘Kaveri’ APU), 4 ядра
@ 3.7 GHz
AMD FX-8350, 8 ядер@ 4 GHz Intel Core i7-3970x Extreme, 12 логічних ядер @ 3.5 GHz
GPU N/A AMD Radeon 7970 3 ГБ дві AMD Radeon R9 290x 4 GB
Опції 720p Середні налаштування Ultra 1080p Ultra 1080p 4x MSAA
OS Windows 7 64-bit Windows 8 64-bit Windows 8 64-bit
Рівень Сінгапур Облога Шанхаю Південно-китайське море
DX11 26.6 ms/f (37.6 fps) 18.87 ms/f (52.9 fps) 12.76 ms/f (78.4 fps)
Mantle 23.3 ms/f (43 fps) 15.08 ms/f (66.3 fps) 8.23 ms/f (121.5 fps)
Підсумок на 14% швидше на 25.1% швидше на 55% швидше
  • Ці результати наведено для прикладу переваги Mantle над DirectX11
  • У вас вийде інші результати, залежно від конфігурації комп’ютера.

Щоб спростити вимірювання продуктивності в грі, розробники додали новий інструмент для запису фпс з метою подальшого аналізу (на консолях). Просто запустіть команду “PerfOverlay.FrameFileLogEnable 1″, щоб почати запис, і “PerfOverlay.FrameFileLogEnable 0″, щоб зупинити. Отриманий в результаті файл CSV буде розташований в Документах/BF4. Файл може бути відкритий в Excel і подібних йому додатках. Крім цього, в грі є й інша корисна команда — “Render.DrawScreenInfo 1”, яка буде виводити на екран інформацію про ваш CPU і GPU конфігурації, здатності екрана і про використання Mantle або DirectX 11.

Це перший патч з підтримкою Mantle. Якщо у вас є проблеми або побажання по відношенню до Mantle, створіть тему на answers.ea.com щоб DICE могли про це довідатися.