Відбувся вихід самого великого оновлення в історії Battlefield 4

0
121

Сьогодні відбувся вихід самого великого оновлення в історії Battlefield 4, покликаного виправити гру, зробити її ще більш іграбельною. Розмір патча склав всього лише 1,16 ГБ завдяки новій механіці стиснення розмірів патча. Зміни нижче підходять для всіх платформ, але у ПК і PS4 є особливі зміни, їх ви можете прочитати в самому кінці статті.

Від імені редакції сайту висловлюю величезну подяку за сприяння в перекладі: Олександру «StarJericho» і Владу «VMak»

ЗАГАЛЬНІ
• Виправлено виліт, який міг статися при заході в техніку або використанні гаджета
• Вироблено поліпшення руху солдата для відповідності з BF3, із збереженням основних відмінностей анімації Battlefield 4.
• Виправлена проблема на Облозі Шанхаю, при якій гравці могли ставати невразливими на точці А.
• Додана кнопка стану «готовий» на початку раунду. Мінімальна кількість необхідних готових гравців на команду, необхідних для початку гри, розраховується від меншої команди гравців.
• Додана оптимальна видимість, у тому числі і на світлому фоні, для прицілів і оптики.
• Вертольоти і літаки тепер впливають на дерева й кущі, які реагують на вітер.
• Різні колізії, помилок та інші поліпшення продуктивності зроблені на картах DT.
• Новий спосіб прицілювання дозволяє використовувати процесуальну чутливість замість оригінальних попередніх налаштувань.
• Виправлення для активних ліфтів на Кривавої зорі на Домінування, Сутичка загонів, Сутичка команд і Знешкодження.
• Індикатор сильної затримки перероблений, щоб давати гравцям більше уявлення про те, що у них спостерігається затримка.
• Виправлена рідкісна проблема, при якій до командира однієї команди в результаті певного сценарію приєднувався іншого, в результаті чого було 2 командира в одній команді.
• Виправлена камера смерті на Реалістичному режимі і у грі в цілому.
• Раунд в З’єднанні збільшений до 30 хвилин. Швидкість набору очок також зменшена на 40%.
• Виправлена проблема, при якій гравець який намагається зайти на заповнений сервер, отримає невірне повідомлення про помилку.
• Додана класична передустановка.
• Відновлення літака Підтримки у командира збільшено до 60 секунд.
• Виправлений рідкісний випадок, за якого поліпшення командира не спрацьовувала, якщо велася проксі атака.
• Виправлено виліт клієнта, пов’язаний з Балістичним щитом
• Висока частота оновлення тепер включена за замовчуванням, і її можна відключити. Вона тепер також підтримує PlayStation 3/Xbox 360.
• Зменшено час, необхідне для відображення індикатора вхідного шкоди.
• Виправлена проблема, при якій гравці, які зайшли на карту «Гребля на Меконзі» після обвалення греблі не чули звуків і сигналізації.
• Виправлена проблема, при якій підбирається БаттлПикап відразу скидався. Також виправлена проблема, де БаттлПикапы не могли зареспавниться, коли неподалік знаходилися інші солдати.
• Кількість очок за замовчуванням у режимі Штурм стало 100
• Виправлена проблема, через яку окуляри спеціалізації скидалися, якщо гравець заспавнился в техніці.
• Перероблені ефекти диму. Дим тепер більше, отримав більш високу щільність і триває довше.
• Виправлені деякі матеріали, які неправильно реагували на зіткнення снаряда.
• Виправлена проблема, при якій в загонах було більше п’яти гравців.
• Виправлена помилка, при якій інформація про гравців могла неправильно відображатися на сторінці звіту емблем.
• Доданий значок у вигляді щита для гравця, щоб показати наявність перка з збільшенням 10% здоров’я в спеціалізації Оборона (із зазначенням ворожих гравців).
• Виправлена проблема, коли гравці могли заплисти під корабель на точці «E» на Парасельських Островів
• Убавлено тремтіння голови гравців
• Додана функціональність стрілянини в падінні (не в стрибку).
• Виправлено експлойт на карті «Операція під Замком».
• Виправлено експлойт поблизу військової бази США на Метро 2014.
• Виправлена проблема Кривавої зорі, при якій гравці могли б потрапити під карту.
• Виправлена проблема, коли гравці могли потрапити під карту, на Курорті Хайнань на пляжі біля бази США. Також виправлена проблема, при якій гравці могли сховатися за стіною і палити по іншим гравцям.
• Виправлена проблема, при якій Аптечка/Боєприпаси блокують дію дефібриляторів.
• Додано виправлення для «кастомних класів».
• Виправлена помилка, при якій розблоковані завдання China Rising або Second Assault були показані як невиконані з нульовим прогресом.
• Скорегована червона точка для середніх і дальніх дистанцій основних засобів інженера
• Візуальна віддача: знищена для ближньої та середньої дальності (крім мушок і нестандартних прицілів). Вилучений випадковий ефект, який не має нічого спільного з реальною віддачею, і не впливає на неї.
• Додана опція вибору кнопки для прискорення техніки
• Додана опція вибору чутливості в прицілюванні для мишки. Додаткові параметри представлені у новому розділі налаштувань.
• Виправлена проблема з командиром, при якій ракета б не спрацьовувала так, як треба, якщо підконтрольний їй прапор був нейтралізований.
• Усунена проблема, при якій протилежні команди спочатку відроджувалися занадто близько один до одного на Сутичці команд, це впливало на всі карти.
• Виправлена проблема Винищення, при якій, по закінченню таймера раунд закінчувався, навіть якщо бомба була закладена.
• Світлова граната тепер затемнює HUD, якщо гравець потрапляє в радіус її поразки.
• Виправлена проблема на Захопленні прапора, де команда, яка набрала найбільшу кількість очок, виграє незалежно від кол-ва захоплених влагов (точки повинні враховуватися тільки при нічиєї).
• Виправлені проблеми на карті Сад Лумфини на Великому захопленні, при якій при захопленої точці Б під час проксі атаки командир не зможе запустити Скан Піхоти.
• Виправлена проблема, при якій у режимі Знешкодження гравці застрягали в меню
• Виправлена мушка на ручних кулеметах, щоб відобразити останні випущені кулі.

ШТУРМ АВІАНОСЦЯ
• Після початку штурму Авіаносця десант з парашута знову буде доступний
• Після знищення перших точок атакуючі зможуть десанироваться тільки з парашута

DRAGON TEETH
• Загальні виправлення колізій.
• Усунені помилки і експлойти на дахах.
• Даху винесені за ігрову зону для запобігання стрільби з них на певних районах.

ЛІТАКИ
• Виправлена проблема, пов’язана з камерою наведення, яка може призвести до втрати орієнтації, коли камера була направлена строго вгору або вниз.
• Додано нові позиції для камер від третьої особи.
• Додана іконка зброї для камер від третьої особи
• Додана опція для включення/вимикання обертання камери разом з літаком для камер від третьої особи.
• Виправлена проблема з SU50 і F35, які не правильно відтворювали впливу куль, якщо були під вогнем.
• Візуальна віддача знарядь знижена до 30%.
• Покращено поведінка “в штопоре” при досягненні Макс. висоти транспортного засобу.
• Виправлені проблеми з кабіною, елементи якої «зачіпала» HUD

ЗБРОЯ
• Виправлена проблема з неточністю на РПГ та XM-25, при якій, якщо після пострілу гравець дуже швидко переключається на іншу зброю, а потім переключався назад, тоді після першого пострілу був дуже великий розкид.
• Загальні виправлення зброї: знижена віддача з глушником. Прибраний модифікатор віддачі. Віддача при стрільбі від стегна знижено на 75%.
• Дулове гальмо: знижено загальний ефект. Скорочені плюси і мінуси.
• Важкий ствол: знижений бонус точності в русі, щоб підвищити бонус на зниження розповсюдження розкиду. Важкий стовбур став відмінним варіантом для збільшення дальності стрільби.
• Лазери: доданий невеликий бонус точності стрільби від стегна.
• Виправлені неправильні раніше значення розкиду. (Це в першу чергу впливає на зброї з доповнень).
• Додані відсутній Булл-пап модифікатор SAR-21.
• Швидкість польоту кулі збільшена: покращена швидкість польоту кулі для БПС і майже всіх видів зброї з глушником. Вибіркове покращення базової швидкості зброї, які були надто повільні для їх передбачуваного радіусу дії.
• Модель пошкоджень: багато видів зброї отримали незначну корекцію максимального і мінімального шкоди. Це може зажадати зайву кулю для вбивства на дуже ближніх і дальніх дистанціях.
• Затримка запуску: виключена з усіх револьверів.
• Дигл: швидкість польоту кулі і мінімальний шкоди знижений.
• Зроблена коригування темпу стрільби для різних видів зброї, щоб зробити їх простіше у використанні в режимі «велику відстань vs висока скорострільність» .
• Карабіни і PDWs отримали унікальні Булл-пап модифікатори, які дають певні бонуси по відношенню до автоматів.
• Патрони: збільшені патрони для зброї, яким їх явно не вистачало для перемоги над іншими речами.
• PDW: мінімальний розкид в русі скооректирован
• Ручні кулемети: скооректирован розкид в русі.
• ДМР-ки: поліпшений звук стрілянини з ДМР-ок.
• SKS і M39EMR більше не дозволяють затримувати дихання.
• Збільшена швидкість кулі.
• Збільшена швидкість куль деяких гвинтівок. Знижена скорострільність Магнума
• SMAW: незначне зростання максимальної швидкості і прискорення.
• MBT LAW зазнала великі зміни завдяки спільноті. Вам потрібно буде цілитися точніше, щоб поліпшити наведення на ціль. Набагато важче стало відстежити техніку між вами і метою. Захоплення цілі з-за укриттів більше не буде. Він трохи сповільнилося. Тепер він починає відстежувати в 100м замість 15, це дає цілі трохи більше часу, щоб зреагувати на попередження про захоплення.
• SLAM: шкоди і радіус вибуху незначно знижені. Три СЛАМ-а більше не зможуть знищити танк. Для його знищення потрібно зайвий постріл з ракетниці.

Виправлення анімації і загальні покращення
• Всі пістолети: На основі відгуків на CTE, прибрана рандомная анімація при стрільбі з мушкою.
• Всі автоматичні пістолети: Скорочена тривалість анімації затвора при швидкій стрільбі, для кращої синхронізації.
• Автоматичні гвинтівки: Виправлені відсутні анімації натискання на курок.
• Unica 6: Виправлено застряючий бойок при прицільної стрільби. Прискорена анімація перезарядки, для синхронізації з показанням на інтерфейсі.
• CS5: Виправлено невидимий магазин якщо перезарядка була перервана. Виправлена проблема анімації затвора, якщо постріл був зроблений перед тактичної перезарядженням.
• G36C: Виправлено положення рукоятки в процесі повної/тактичної перезарядки.
• CZ-805: Виправлено положення рукоятки в процесі повної/тактичної перезарядки.
• AWS: Включений режим напів-автоматичного вогню.
• XM25: Виправлена анімація стрільби, включаючи зворотно-поступальні рухи зарядки.
• Bulldog: Виправлена проблема з багаторівневою перезарядженням.
• M60E4: Скориговано переривання перезарядки для відповідності з іншими ручними кулеметами. Коробка зі стрічкою залишається закріпленою при перериванні.
• L96A1: Додано пропущені точки переривання перезарядки.
• JNG90: Скоректований поріг перезарядки, для запобігання повтору анімації.
• SR338: Виправлена помилка відключення анімації при стрільбі в певному ритмі. Збільшений поріг перезарядки.
• L85A2: Цівку тепер розташоване так, щоб кутова рукоять не чіплялася за спускову скобу. Виправлена помилка анімації з-за якої аксесуари могли мінятися місцями.
• RPK-74M: Тривалість обох перезарядок знижена на 0,3 сек., для синхронізації з анімацією.
• HK45C: Виправлено невідповідність розташування бойка при неактивності і режимі прицілювання.
• ACW-R: Скорочено час реєстрації перезарядки.
• QBU-88: Виправлена проблема з анімацією закріплення сошок.
• SR2: Додана анімація зворотно-поступальних рухів затвора при стрільбі.
• SR2: Виправлено відсутність затвора при повній перезарядці.
• 870: Виправлена проблема переходу анімації після прицільної стрільби/перекручування затвора.
• M16A4: Виправлено невідповідність розташування сошок.
• RFB: Видалена додаткова гільза при стрільбі з мушкою або на сошках.
• MK 11 MOD 0: Відкрита захисна кришка для зменшення придушення. Видалено неправильне відхилення при стрільбі на сошках.
• Всі DMR, M82A3 Battle Pickups: Виправлено пропажа анімації при швидкій стрільбі на сошках.
• M412 Rex, .44 Magnum: Скоригована анімація стрільби для нових значень затримки пострілу, також скорегована анімація натискання на курок під час бігу.
• Всі стрічкові ручні кулемети: Додано видимість »останніх декількох патронів при стрільбі в прицілюванні.
• AWS: Позиція передній рукояті наближена до цівці при вигляді від першої особи.

Гранати
Перші виправлення по балансу гранат.

Основні особливості:
• На одну гранату зменшено початкова кількість RGO і v40 Mini.
• Знижений радіус вибуху гранат RGO і v40 Mini, що вимагає необхідність більш влучних кидків для наненсения максимального шкоди.
• Збільшено час, необхідний на поповнення гранат від коробок з боєприпасами.
• Ці зміни хоч і побічно, але позитивно впливають на спеціалізації »Напад» і »Гренадер».

Докладний список:
• Знижена кількість Ударних гранат 2->1
• Знижений внутрішній радіус вибуху ударних гранат 1.65->1
• Знижена кількість v40 3->2
• Знижений радіус вибуху v40 7->6
• Знижений внутрішній радіус вибуху v40 2.5->1

Збільшено час, необхідний на поповнення гранат від коробок з патронами (у секундах):
Світлошумові 5->9
Ударні 7->25
v40 8->13
Сигнальна ракета 1->6
M18 5->9
M34 8->25
M67 5->25
XM25 DART 1->3.5 (5->4 боєприпасів)
XM25 3.5->6 (2->1 боєприпас)
40mm 3GL 8->18
40mm Дим 2.5->5 (Тепер відповідає світлошумової гранати)
40mm LVG/HE 8->9

Настроювання користувальницького інтерфейсу
• Додані додаткові опції налаштування іконок HUD.
• Реалізована можливість зміни прозорості іконок.
• При прицільної стрільби автоматично включається прозрачость іконок.
• Додана настройка для призначення наказу атака/оборона.
• Інформаційна панель над мінікарти тепер тображает статус наказу.
• Виправлена проблема появи проміжку між мінікарти та інформаційною панеллю в режимі Сутичка Команд
• Виправлено відображення сторін світла в китайській версії гри.
• Додані додаткові слайдери для налаштування прозорості інтерфейсу.
• Налаштована прицільна сітка для прицілів середньої і далеких дистанцією гвинтівок інженера.
• Додана настройка розміру миникарты.
• Додана настройка, яка автоматично підлаштовує розмір іконок виходячи з розміру миникарты.
• Додана настройка відображення карти за замовчуванням.

ПОЛІПШЕННЯ ДЕФІБРИЛЯТОРА

• Доданий таймер воскресіння. Дозволяє бачити час воскресіння союзних бійців, дозволяючи гравцеві вибирати, кого воскрешати в першу чергу
• Доданий звук повного заряду дефібрилятора (Дозволяє воскресити союзного бойка зі 100%-им показником здоров’я)
• Виправлена помилка, при якій пропадав інтерфейс при виклику ігрового меню, будучи відродженим
• Доданий таймер воскресіння нещодавно нейтралізованих бійців. Дозволяє союзному штурмовики-медику вирішити, кого воскрешати в першу чергу
• Виправлена помилка, при якій штурмовик міг воскрешати союзників з допомогою протирання эллектродов дефібрилятора
• Виправлена помилка, при якій два союзних бійця, споряджені дефибриляторами одночасно воскрешають союзника. При цьому гравцеві, який провів воскресіння не нараховувалися очки, а другий одержував ігрові очки.

ПОЛІПШЕННЯ ІГРОВОГО РЕЖИМУ «ШТУРМ»

Нова ініціатива «DICE >3 RUSH» з тестового режиму Battlefield 4 CTE, полягає в поліпшенні ігрового режиму «Штурм» на оригінальних картах Battlefield 4. Цей реліз включає нові особливості рівнів і звід правил на наступних картах:

Зона затоплення
Дорога Голмуд
Курорт Хайнань
Гребля на Меконзі
Операція «Під Замком»
Шторм на Параселах
Чужий сигнал
Облога Шанхаю
Завод 311

Для покращення що не увійшли карток на прикладі «Кривавої Зорі» перебувають на даний момент в розробці.

Відключений режим Коммандира на картах режиму «Штурм»

Виправлення для платформ:
ПК

• Виправлені помилки, в результаті яких відбувався «виліт» з гри
• Доданий повзунок кута огляду камери стеження за технікою (настроюється в Опціях)
• Виправлена помилка, при якій бійці не могли змінити гаджети для слота № 1
• Виправлена помилка, при який настройки чату скидалися до базових і не зберігалися
• Налаштований індикатор мережевої затримки
• Для середніх налаштувань графіки був поліпшений пост-процесинг
• Виправлена помилка, із-за якої форма введення тексту в чат очищалася при переході від камери кінця раунду до таблиці очок. Текст тепер залишається на місці незалежно від ігрових подій
• Додана функція, що дозволяє відключити автоматичну тягу у літаків

PS3

• Виправлені помилки, в результаті яких відбувався «виліт» з гри

Серверні оновлення:

• Виправлена помилка, при якому індикатор потрапляння показував у невірному напрямку
• Знижене значення «frame history time» для зменшення проблем у бійців з різних регіонів.

Крім того, завтра, 1 жовтня, о 12:00 Battlelog буде закритий на оновлення, яке триватиме приблизно годину.