Visceral хотіли б продовжити працювати з Battlefield, якщо Hardline добється успіху

0
145

Креативний директор Visceral Games Йен Милэм (Ian Milham) заявив, що він і його співробітники хотіли б продовжити розробку ігор для франшизи Battlefield, якщо стартує наступного тижня Hardline стане успішним проектом.

«У цій грі залишилося нереалізованим ще безліч тематичних можливостей і речей, які ми могли б зробити», — розповів в інтерв’ю Милэм VideoGamer.com. «Зараз, бачачи відгуки людей, розуміючи, що ми зробили, знаючи всі сильні сторони, мені здається, будь розробники з радістю б подвоїв ставки, взяв все найкраще, додав все саме хороше і створив щось більше. Тому так, я думаю, в результаті ми б хотіли зробити щось ще [для серії Battlefield]».

Реліз Hardline зовсім не означає, що DICE і Visceral тепер почнуть розробляти Battlefield по черзі. Також не обов’язково, що американська студія візьметься за Hardline в якості постійної підсерії.

«Про майбутнє я не знаю», — продовжує Милэм. «Hardline був для нас гарною можливістю, і якщо вона спрацює, то ми б хотіли продовження. А якщо Visceral доведеться створювати ігри паралельно з DICE, це тільки піде на користь. Ми різні студії з різною культурою, ігри і наші будуть різними. Вони люблять те, що вони люблять, а ми любимо те, що ми любимо. Якісь погляди у нас збігаються, якісь ні.

Креативний директор упевнений — ймовірність дослідження франшизи Battlefield в подальшому, може направити серію з цілого ряду напрямів.

Одне з чудових властивостей Battlefield те, що в його основі закладено значну кількість потенціалу. Я думаю, він дійсно може піти різними шляхами. Можна переміщати гри в будь-які епохи, додавати фантастику або інший відтінок, і вони все одно будуть триматися разом як щось круте. Я впевнений, що майбутнє можливо. DICE можуть розробляти один спін-офф спін-офф, а ми інший. Мені здається, Battlefield цілком може стати багатогранним.