Вихід контролера Oculus Touch перенесений на другу половину 2016

0
7

Oculus VR повідомили, що унікальний у своєму роді контролер для Oculus Rift не вийде в першому кварталі цього року, як це було заплановано раніше. На сторінці в Facebook компанія сказала, що їм потрібно більше часу.

Ми хочемо зробити досконалий контролер Touch, тому ми вирішили, що нам потрібно витратити трохи більше часу перед стартом продажів. Так що вихід Touch перенесений на другу половину 2016 року. Передзамовлення буде відкритий за кілька місяців перед виходом.

Ми проробили відмінну роботу над ергономікою Touch, і реалізували безліч задуманих змін, які зробили Touch ще більш комфортним, надійним і зручним. Ми також злегка змінили контролер, з-за чого він тепер зручніше лежить в руках.

Компанія не уточнює, як сильно зазнав змін оновлений контролер. Затримка контролера, за словами Oculus, вплине на кінцевий продукт тільки з кращого боку.

А тепер до новин краще, Oculus заявила, що сама VR гарнітура Rift, як і було заплановано, надійде в продаж у першому кварталі 2016 року (тобто з січня до березня). Компанія також повідомляє, що вже зовсім скоро стартують попередні замовлення, а це значить, що ми нарешті дізнаємося таємничий цінник. За чутками гарнітура буде коштувати не менше $350.

Ми цінуємо ваше терпіння і будьте впевнені, Touch варто того, щоб почекати. — пише Oculus.

Як було заявлено раніше, круглі контролери Touch, анонсовані ще в червні, будуть задіяти обидві ваші руки. Кожен контролер має в наборі традиційний аналоговий стік, пару кнопок і аналоговий тригер. Touch також здатний відстежувати розташування ваших пальців, що дозволить робити в грі природні рухи, начебто помахів, вказівок або лайків (палець вгору).

Творець Oculus Rift, Палмер Лаки (Palmer Luckey), описує Touch, як «пара контролерів з відстеженням, які дозволяють буквально передавати почуття реальних рук у віртуальній грі. І це дуже важливо для гарнітури RIft, яка покликана всіма способами розбити віртуальну стіну між геймером і грою і підняти рівень присутності. Система відстеження позиції рук і пальців повинна бути дуже точною, досконалою і виключати будь-яку затримку, щоб не ламати сприйняття вашого мозку.

Touch буде не єдиним способом управління в іграх. В рамках партнерства з Microsoft, кожна гарнітура RIft буде поставлятися з геймпадом від Xbox One.