Crackdown безумовно дуже цікавий проект, який привертає увагу своєю тотальної разрушаемостью, дозволяючи зрівняти з землею абсолютно все, що попадеться під руку. Такі можливості швидко стали головною особливістю нової гри і саме це в основному обговорюють згадуючи про гру. І єдине, що буде стримувати вас від повної анігіляції оточення — ваш інтернет провайдер.

Але, що саме зробили Reagent Games для створення такого рівня рарушаемости? Це стало доступно завдяки тому самому хмари, потужність якого чекають з часів анонсу Xbox One.

Гра виробляє таку велику кількість фізичних обчислень, що їй доведеться брати додаткову потужність за межами Xbox. — Пояснює один із розробників Дейв Джонс (Dave Jones) — Таким чином консоль звертається до хмарних серверів і отримує додаткові ресурси. Коли гравці перевантажують сервер своїми діями, консоль звертається до іншого сервера і вимагає більше ресурсів для підтримки роботи. І все це відбувається в режимі реального часу. Наприклад, щоб змусити будівля впасти, нам доведеться завдати йому величезні пошкодження. Зрештою будівля все-таки впаде, але от яким чином і в який бік, я вже поняття не маю, адже це вже буде залежати від того, як зламали будівля, на що воно падає, з якою швидкістю і інше, тобто всі розраховує фізичний движок.

Дата виходу гри заплановано на 2016 рік ексклюзивно для Xbox One.